Pitstop Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 bilen er lakkert profesjonell lakkerer og det er lagt matt klarlakk på bilen..... visst noen lurte på det det skal på 9.5 og 10,5x20 felger som er underveis det er justerbart senkesett på bil`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Vet ikke helt om jeg syns denne var så veldig rå men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 beklager men ÆSJ hvordan kan man selle sånn bil etter man er lei dn?`jaja kansje stevie wonder hadde kjøpt dn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 E39 er blitt så billige nå at hvilken som helst tulling kan få fatt på en. Bilen er utvilsomt annerledes og vil nok få masse oppmerksomhet. Spørsmålet er hva slags oppmerksonhet. Jeg syns han kunne gått for en av fargene. Hvitt er vist blitt populært igjen... Tar forøvrig en vill gjett på at det er en 96 520i med stoffseter og manuelle vinduer bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Forsvaret var det første jeg tenkte på da jeg så denne bilen. Hmm. Den er ihvertfall utradisjonell og veldig sær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 syntes bilen var faktisk ganske kul jeg da, litt utenom det vanlige.. liker sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Syntes ikke den så så aller verst ut jeg da! Men slike farge etc passer vel ikke helt på en e39, eller en bmw for den saks skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 syntes bilen var faktisk ganske kul jeg da, litt utenom det vanlige.. liker sånt Ja, det ser vi på avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 syntes bilen var faktisk ganske kul jeg da, litt utenom det vanlige.. liker sånt Ja, det ser vi på avataren din haha, damn! Henger meg på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 syntes bilen var faktisk ganske kul jeg da, litt utenom det vanlige.. liker sånt Ja, det ser vi på avataren din hehe vi ser det ja. spesiell front må jeg si. for spesiellt intresserte dem der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 H..h.h....hold meg fast Tror jeg sparer meg for mer kommentar enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 syns den var fet jeg Jeg kan like både org med litt m-teck og litt crazy(ikke monster) denna var ikke lik noen andre e39 jeg har sett så kjør på mister Bare løp så ikke orginal polizei for tak i deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Synes den var litt tøff jeg. litt utenom det vanlige skader da ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 kanskje noen sånna felger i gull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Tøff bil! Tipper pipene rundt om får en annen låt når nye felger er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå