hagenisse Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Alt er på lista, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Ny girkule! En Whalen shift machine. Fancy navn, huh? Custom inngravering, men kjørte safe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Den var rimelig tøff med den ingraveringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Kult! Koster noe sånn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Det var raskt levert! DW kan service, husker foringene til setene kom rimlig raskt også. Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Slitan, som vi sier i Bergen "Wanna come polish my knob?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Det var raskt levert! DW kan service, husker foringene til setene kom rimlig raskt også. Fornøyd? Koster jo bare $20 disse girkulene , så slipper jo at det blir forsinket med momstull osv. Uvant at den er så mye lavere, men vekta hjelper virkelig. Girskiftene er blitt mer "dunk-dunk"... veldig god forklaring tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Fett! Kanskje jeg må bestille en jeg også Hvordan fikk du den inngraveringen? Sendte du inn eller hadde de den logoen klar? Utrolig hva en kan få for $20 nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Sjekk sida hans, du kan få hva som helst egentlig. Jeg sa egentlig bare hva jeg ønsket og han kom med designet. Vil du designe selv går det også. Du må nok ut med litt mer enn $20 forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Tøft Greit at de skriver på den prisen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Sjekk sida hans, du kan få hva som helst egentlig. Jeg sa egentlig bare hva jeg ønsket og han kom med designet. Vil du designe selv går det også.Du må nok ut med litt mer enn $20 forresten... Synes du skulle gått for hagenissen jeg da Alt jeg kjøper fra utlandet koster "$20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Hehe, var stilig den, men kanskje ikke så lett å engang selge med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Ja. Skjedd litt siden sist her, men dårlig med oppdateringer ser jeg. Oppdaterer som regel her isteden.. Uansett.. blitt et par banekjøringer siden sist, men nå har dessverre understellet tatt kvelden. Så har bestilt KW V2, M3 3.2 topplager foran, bærekuler, eksentriske bærearmsforinger og litt småtteri... Kommer vel på en vakker dag. I dag kom det også nye dekk. Pysedekk sådan. 215/45/17 foran, 235/40/17 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 På tide med r-dekk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Vet nå ikke jeg da - nå kan jeg jo ikke skylde på dekkene når 120d-ene kjører fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå