hagenisse Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Her er det relativt stille, men det har begynt komme litt deler. I tillegg til rattet: Hjulbolter: Vorshlag camberplater: To sett carbotech XP8 bremseklosser: M50-innsugskit (innsuget har ligget i boden en stund allerede): Tårnstag som ser omtrent slik ut: Ny cd-spiller, JVC AVX77 (selvsagt med bluetooth, dvd, touchskjerm osv som seg hør og bør i en nesten-banebil.. Mangler fortsatt bremseskiver, braketter til beltemontering samt diverse serviceting, men er jo noen måneder før det blir aktuelt å kjøre.
Hans Wilhelm Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Smidig med hjulbolter da! Var ikke klar over at du skulle ha det, men tror det er digg!
oddis Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Her blir det saker ja, trodde du snart hadde oppgradert det som var på denne nå Vorshlag camberplater ser jeg mange snakker om, så det må jo være bra greier. Men jeg forventer snart å se et bilde av en Europall med en S50B32 sak oppå... Ellers funker det jo også med en stor pappeske med de tre bokstavenen E-S-S på.
[space] Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Oi Oi! Du skal holde til i garasjen frem mot sommeren ser jeg
hagenisse Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Nei nei, jeg satser på at Grimsmo Garage monterer alt sammen!
Glenno Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Trodde mediaplayer var unødvendig vekt jeg? Ser bra ut dette Kim .
hagenisse Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Er jo det, men er så utrolig kjedelig kjøre uten lyd på veien. CD-spilleren tok kvelden for lenge siden, men jeg greide meg fint med P4 helt til volumkontrollen også knelte...
///Naitsirk Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Tydelig at bilen sier i fra om at dette er unødvendig utstyr og kan fjernes hehe Blir bra dette Kim Får håpe at Grimsmo garasje gjør en skikkelig jobb!! XD
Superbeetle Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Mye gøye deler her! Liker å følge med på denne tråden! Hvorfor bytter du til hjulbolter/studs? Er det baner som krever dette? Vet finnes noe krav om 1.5xdiameter i utstikk gjennom mutteren eller noe i den duren..
hagenisse Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Er ikke verre enn at det gjør hjulmontering langt enklere.
Hans Wilhelm Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Nei nei, jeg satser på at Grimsmo Garage monterer alt sammen! HØ...
hagenisse Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 I dag har jeg hentet 25mm spacere hos parts and retards for å få på vinterdekkene til Hans Wilhelm. Da gikk de klar av bremsene, men det begrenset seg til 3/4 omdreining på rattet før det krasjet i innerskjermene. Det viste seg å ikke være noe problem, så nå er bilen fraktet ned til sivilisasjonen igjen. Nå står den vedsiden av sin venn månebilen og diskuterer vinteren.
Glenno Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Var meningen stikke innom Grimsmo Garage idag men noe dukket opp . Kansje det blir en tur imorgen for kikke litt da .
hagenisse Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Her er hvordan det ser ut med et15. Helt latterlig!
Frode D Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Her er hvordan det ser ut med et15. Helt latterlig! http://images.bimmers.no/files/57zx51qernweynrpraqo.jpg http://images.bimmers.no/files/6qh0jj9z73e9r0eq0ip0.jpg www.stanceworks.com neste!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå