Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Montert litt i dag. Camberplater, tårnstag og cd-spiller er i bilen!

b0yl0xlbd8ptdbxbi5hi.jpg

øhm... Er det noen grunn til at dere har montert fjørene omvendt av hverandre?

Skal jo monteres med den lille fjøra nederst....

j3p6eie63pp5xtg0yk78.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhm... Er det noen grunn til at dere har montert fjørene omvendt av hverandre? Skal jo monteres med den lille fjøra nederst....

Ja, jeg liker ikke å bli fortalt hvordan jeg skal gjøre ting, så jeg gjorde det motsatt bare på trass! Neida.. det varierer. Noen sett har ikke hjelpefjærer. Noen har de oppe, noen har de nede og på Z3 er de tydeligvis plassert øverst :)

Her er etter annet bilde fra KW-sida..

header_gewindefederbein.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare klaging jo! Helsike altså!

Blitt gjort litt i dag også. Jeg har fått på plass cd-spilleren skikkelig og mikrofonen til den, samt tatt ut gammel beltestang og begynt montere inn den nye. ///Naitsirk var tilfeldigvis i nærheten og tok lik så godt og monterte M50-innsuget på 40 minutter. Stor takk for det!

Fin plass!

IMG_0523.jpg

Ny spiller. JVC avx77. Ser litt rart ut, men jaja..

IMG_0522.jpg

Innsugsmontering.

IMG_05191.jpg

IMG_0520.jpg

IMG_05181.jpg

IMG_0524.jpg

IMG_0527.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare V2, og de står omtrent på det stiveste både foran og bak. Jeg hadde ikke troa, men det fungerte best på våler. Veldig ubehagelig på vei. V3 har jo enda mer justering, men hvordan man bør stille er jo ikke godt å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er godt fornøyd med KW-settet. Fungerer veldig bra, men selv med kun en innstilling å endre på er det lett å rote seg bort. Anbefalingene til KW fungerte heller ikke for meg. V3 er jo enda mer stress..

10. april blir alt for tidlig. Har endel deler til som skal på bilen, samt at hjulstillingen må tas. Første kjøring blir forhåpentligvis en autoslalom den 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...