S.Arnesen Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Montert litt i dag. Camberplater, tårnstag og cd-spiller er i bilen! øhm... Er det noen grunn til at dere har montert fjørene omvendt av hverandre? Skal jo monteres med den lille fjøra nederst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Fy flate for en arbeidshest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 øhm... Er det noen grunn til at dere har montert fjørene omvendt av hverandre? Skal jo monteres med den lille fjøra nederst.... Ja, jeg liker ikke å bli fortalt hvordan jeg skal gjøre ting, så jeg gjorde det motsatt bare på trass! Neida.. det varierer. Noen sett har ikke hjelpefjærer. Noen har de oppe, noen har de nede og på Z3 er de tydeligvis plassert øverst Her er etter annet bilde fra KW-sida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 ok. Aldri sett det montert slik før. Gir det noen andre egenskaper enn den vanlige metoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Har ingen anelse, vet ikke engang hva hjelpefjæra gjør. Gamle HR-settet jeg hadde brukte ikke hjelpefjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 De spacerene du har brukt, skrur du de fast i navet og så skrus felgen fast i spaceren igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Hjelpefjæren gjør vel bare jobben med å justere høyden enklere, samtidig som at den sikrer at fjæringsveien blir denne samme uavhengig av hvor høyt/lavt du har justert den. Eller er jeg helt på jordet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Det kameraet suger bigtime... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Bare klaging jo! Helsike altså! Blitt gjort litt i dag også. Jeg har fått på plass cd-spilleren skikkelig og mikrofonen til den, samt tatt ut gammel beltestang og begynt montere inn den nye. ///Naitsirk var tilfeldigvis i nærheten og tok lik så godt og monterte M50-innsuget på 40 minutter. Stor takk for det! Fin plass! Ny spiller. JVC avx77. Ser litt rart ut, men jaja.. Innsugsmontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Veldig fet bil Er det kw v3 du har, har du noen anbefalinger til instilling av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Jeg har bare V2, og de står omtrent på det stiveste både foran og bak. Jeg hadde ikke troa, men det fungerte best på våler. Veldig ubehagelig på vei. V3 har jo enda mer justering, men hvordan man bør stille er jo ikke godt å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Nå blir du skikkelig vanskelig å tukte til sommeren! Bajas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Oki, jeg får prøve meg litt frem, fornøyd med kw a? Skal du på våler den 10.4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Ja, jeg er godt fornøyd med KW-settet. Fungerer veldig bra, men selv med kun en innstilling å endre på er det lett å rote seg bort. Anbefalingene til KW fungerte heller ikke for meg. V3 er jo enda mer stress.. 10. april blir alt for tidlig. Har endel deler til som skal på bilen, samt at hjulstillingen må tas. Første kjøring blir forhåpentligvis en autoslalom den 18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Lookin goooood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå