hagenisse Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Da kom kanskje dette årets største oppgradering på - raid 340mm rattet. Stort og tynt orginalratt Fikk av airbagen og fikk gjenget opp der det manglet i adapteren fra raid, men ettersom jeg er amatør orket jeg egentlig ikke engang tenke på ledningene. Dro derfor heller på tur i månebilen, men mens vi var borte var ///Naitsirk innom og koblet på alt sammen. Den mannen er ikke god, men tusen takk! Har ikke koblet på batteriet ennå, så vet ikke om ting faktisk fungerer, men det snurrer nå rundt iallefall og det er ingen tvil om at dette er av en helt annen verden enn det orginale. Eller så kom også en annen viktig oppgradering på, nemlig det nye klistremerket. På det første bildet kan også den nye beltestanga skimtes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Haha... Morsomt klistremerke... Klar for banesesongen nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Går veien detta! Flotte bilder da gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Ser bra ut! Mye snadder på plass nå! Blir morsomt å se om du merker noen stor forskjell med det nye innsuget da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Snart klar for sesongen. Målet er å kjøre neste helg, men før det må dekkene på (de er til omlegg nå ettersom det stod spiker i dem ), bremsevæsken skal byttes og bilen skal til hjulstillingskontroll. Burde gå greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Barneskirenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hvor er det treff neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 NCL-cup på gardermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Det Chuck Norris-klistremerket var helt konge! Ler så jeg griner her... Satser på at jeg ser bilen neste helg. Ser du er påmeldt, men ikke betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Prøver på det iallefall. Må jo trene litt ekstra så jeg ikke blir så frakjørt på bmwccn sine autoslalom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Ser sinnsykt deilig ut å holde i det rattet! Klistremerkene var konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Kult klistremerke (Chuck). Hvor har du fått tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 ebay vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Der var rattet på, ja. Rattene fra Raid er som sagt helt herlig å kjøre med. Og så ser de jo rimelig bra ut også Klistremerket var noe av det bedre jeg har sett på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Og alt fungerte som det skulle når batteriet ble koblet på til og med Ere no sak sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå