Hans Wilhelm Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Bytte profilbilde kanskje...? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Hehe. To små oppgraderinger i dag: Skvettlapper: Armlener i skinn.. vondt i albuen i lengden i denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Fått kjørt to autoslalom også nå, og Nitto-dekkene fungerer iallefall ikke dårligere en R888. Ny pers på SS2 er 1.02.97. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 På tide å skaffe seg grommere redskap nå hagenisse... E30 med minimum S50B30. Så kan du både kjøre fort og sidelengs om hverandre Ikke så farlig om du skulle vrake heller i kroner og øre. Du kjører jo i praksis en tung og undermotorisert E30 allerede.. .. Knutstorp ser ut som en bane jeg fint kunne taka på. Når jeg ser slike svinger blir jeg mildt sagt "carried away". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Vet ikke om E30 med S50 er greia for meg. Ser for meg at de er understyrte og alt for raske. Speedster derimot hadde vært noe. Men de blir igjen ubrukelige utenfor banen, så da er man tilbake på at Z3n egentlig fungerer alt for bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Skvettlappene likte jeg... fint med profilen som følger mellomrommet mellom forskjermen og sideskjørtene. Er vi to stk. med skvettlapper her inne nå (jeg har også kun foran idag)?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28723062 Hva med denne nissen? Enda mer ubruklig, men må være fantastisk moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Ja, den er sikkert hysterisk på banen. Men hvor gøy er den når man er 3 timer hjemmefra, men fortsatt har 4 igjen til Knutstorp og det begynner høljeregne? Fredrik; orginale greier er alltid fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hah. DriftKim. Tror Z3en er et kjempebra kompromiss. Eneste er at det ikke er noen billig bil, og ikke så lett å få tak i brukte deler til, sånn i forhold til om noe skulle skje. Ellers er den good shit. Mangler det effekt så er det vel bare å få på en presse etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Skvettlappene likte jeg... fint med profilen som følger mellomrommet mellom forskjermen og sideskjørtene. Er vi to stk. med skvettlapper her inne nå (jeg har også kun foran idag)?... Vi er nok 3, da jeg har originale ettermonterte på E91`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 jeg hadde hatt hadde det vært tilgjengelig... Kanskje Rally flapper blir løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 SKVETTISER!!! Jeg har montert fremme og bak på både E46en og E86en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg har imidlertid et takstativ på vei som skal på M3n, det vil stå i stil med resten av bilen. Synd jeg ikke får skvettlapper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Mye moro på vålerbanen i helga. Fredagen var det corvette-treff og hele 7 biler (4 corvette, 3 bmw) møtte opp. Ble kø både på banen, i pit og i kafeteriaen da ja.. Høljeregnet hele dagen og med slitte r-dekk måtte komfortraceren se seg kraftig frakjørt av en gul compact.. Men her sitter eieren av den gule compacten på: På 07:45 havner jeg oppå en kjegle. Lørdagen var det alfa-treff, og da ble det 100 runder på kun hovedbanen. Raskeste runde ble 1.06.89 og den kan ses her: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1943172976344&comments Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Så ut til være morsom helg Nissen. Gøy du legger ut litt film også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå