Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Fått prøvd bilen på nye Rudskogen, og det er blitt en supergrom bane. Z3n er dog alt for treg for de enorme langsidene det nå har blitt. :?

89wizjeshcs9pc2orgis.jpg

Dette rattet likte jeg veldig godt... skikkelig proffe saker. Ja... med de enorme langstrekkene på den nye banen er det nok slutt med at f.eks 118d hevder seg. Banen krever både motor og skikkelige bremser... dog kule svingkomboer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rask sjåfør i 118d på Rudskogen nå blir seriøst irriterende. Vil tape maaange sekunder på strekkene, men fortsatt er det jo partier hvor man ligger og stanger i porscher.

Eldre modeller med begrenset effekt og/eller folk som ikke kan kjøre Porschene?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rask sjåfør i 118d på Rudskogen nå blir seriøst irriterende. Vil tape maaange sekunder på strekkene, men fortsatt er det jo partier hvor man ligger og stanger i porscher.

Eldre modeller med begrenset effekt og/eller folk som ikke kan kjøre Porschene?... :?

en god blanding som regel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye Rudskogen så morsom ut ja..

Men jeg stiller spørsmål til hvorfor du ikke girer ned til 2 i gamle depotsvingen?

Du har vel ikke så mye bunndrag etter du byttet innsuget, og det ser ut som du nesten ligger under\rundt 3k omdreininger i svingen der? Minns jeg giret ned der med Z'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde også det før, men svingen er mye slakkere nå. Til gjengjeld er slakteren mye trangere, og der girer jeg jo ned :)

Laveste fart i "depotsvingen" var 77 (20km/t mer enn på gamle!), og da blir det ofte litt hipp som happ om det lønner seg.

Litt sammenligning (husk at dette er gps-loggene.. så man ser jo at man ligger på andre sida på strekka f.eks)

rud.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg sluttet med banekjøring og skal heretter kun drive med gnikking for å så ta bilde av det fra alle mulige og umulige vinkler.

Dillet litt med den i samme lokale som noen mopedbiler. Mopedbilen er den bak, og Z3n er jo knøtt selv i forhold til Aixamene og IQ'en.

r0oywn3bjvvmp9csinig.jpg

doaz93wfqyzsr9z2axvm.jpg

h6mt9kpp1sjnk9pmoz80.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...