bjaa Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Moro å se filming fra nye rudskogen, flink som laster opp filmer hagenisse Var bra kjøring og av deg, hva slags dekker kjører du med her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Ser ut som en gøy bil å kjøre, den Z3en din! Har du lap-timer på mobilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Tilbake på R888 nå. Mobilen er kun racechrono laptimer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Tilbake på R888 nå. Ja du er vel på plass på rudskogen allerede tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Fått prøvd bilen på nye Rudskogen, og det er blitt en supergrom bane. Z3n er dog alt for treg for de enorme langsidene det nå har blitt. Dette rattet likte jeg veldig godt... skikkelig proffe saker. Ja... med de enorme langstrekkene på den nye banen er det nok slutt med at f.eks 118d hevder seg. Banen krever både motor og skikkelige bremser... dog kule svingkomboer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Rask sjåfør i 118d på Rudskogen nå blir seriøst irriterende. Vil tape maaange sekunder på strekkene, men fortsatt er det jo partier hvor man ligger og stanger i porscher. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Rask sjåfør i 118d på Rudskogen nå blir seriøst irriterende. Vil tape maaange sekunder på strekkene, men fortsatt er det jo partier hvor man ligger og stanger i porscher. Eldre modeller med begrenset effekt og/eller folk som ikke kan kjøre Porschene?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Rask sjåfør i 118d på Rudskogen nå blir seriøst irriterende. Vil tape maaange sekunder på strekkene, men fortsatt er det jo partier hvor man ligger og stanger i porscher. Eldre modeller med begrenset effekt og/eller folk som ikke kan kjøre Porschene?... en god blanding som regel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 God blanding ja. De gamle er stort sett greie å komme seg forbi, men nyere turbo-modeller er håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Nye Rudskogen så morsom ut ja.. Men jeg stiller spørsmål til hvorfor du ikke girer ned til 2 i gamle depotsvingen? Du har vel ikke så mye bunndrag etter du byttet innsuget, og det ser ut som du nesten ligger under\rundt 3k omdreininger i svingen der? Minns jeg giret ned der med Z'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Jeg gjorde også det før, men svingen er mye slakkere nå. Til gjengjeld er slakteren mye trangere, og der girer jeg jo ned Laveste fart i "depotsvingen" var 77 (20km/t mer enn på gamle!), og da blir det ofte litt hipp som happ om det lønner seg. Litt sammenligning (husk at dette er gps-loggene.. så man ser jo at man ligger på andre sida på strekka f.eks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Hm, var større forskjell enn jeg trodde, og ser ut til på filmen.. 3 giret lønner seg vel da kanskje. Bare å få puttet på kompressor nå vel, eller bytte til S maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Da har jeg sluttet med banekjøring og skal heretter kun drive med gnikking for å så ta bilde av det fra alle mulige og umulige vinkler. Dillet litt med den i samme lokale som noen mopedbiler. Mopedbilen er den bak, og Z3n er jo knøtt selv i forhold til Aixamene og IQ'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 når henter du min? Den trenger litt kjærlighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Ikke ofte jeg tar bilde av min egen bil på banen. R. Andersen kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå