Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Anbefaler egentlig ikke R-dekk med mindre du skal kjøre mye på bane og allerede er der at du kjører veldig fort på vanlige dekk. R-dekkene støyer, planer lett og slites fort. Det sagt, så er R888 av de snilleste R-dekkene og er helt ålreite å kjøre på så lenge de er nye, samtidig som de fungerer helt ok på vått når de fortsatt har litt mønster.

For vanlige biler som brukes på banen litt innimellom er Federal RSR (eller tilsvarende) bedre valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et veldig bra svar. For føler at jeg ikke får noe mer ut av vanlige dekk. Så federal er noe å se på ja, har du prøvd Michelin pilot cup dekk? Har sett litt på de også, og funnet et sted de selges bilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å vite :) så hvis det regner blir man verdens beste drifter? :lol:

Tusen takk for rådene. Må også si at din kjøring er veldig bra, ikke lett å holde følge med diesel min. Eller rettere sagt jeg blir knust av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Det var et veldig bra svar. For føler at jeg ikke får noe mer ut av vanlige dekk. Så federal er noe å se på ja, har du prøvd Michelin pilot cup dekk? Har sett litt på de også, og funnet et sted de selges bilig :)

Skal du kun ha ett sett med dekk som også funker bra på bane så går du for Michelin Pilot Super Sport. Funker bra på vått også. Kjører med det på Z4en og er veldig fornøyd. Tenkte selv på Cup som neste sett når jeg skal ned til 18" men siden jeg bruker bilen til å komme meg til og fra bane så tror jeg nok at jeg holder meg til PSS. Kjipt med Cup og regnvær på tvers av landet...

Beklager litt off topic i tråden din Kim :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kun ha ett sett med dekk som også funker bra på bane så går du for Michelin Pilot Super Sport. Funker bra på vått også. Kjører med det på Z4en og er veldig fornøyd. Tenkte selv på Cup som neste sett når jeg skal ned til 18" men siden jeg bruker bilen til å komme meg til og fra bane så tror jeg nok at jeg holder meg til PSS. Kjipt med Cup og regnvær på tvers av landet...

Beklager litt off topic i tråden din Kim :wink:

Nå har jeg to sett med sommerdekk. 19" som er mer til "kos" og 18" som egentlig ikke brukes. På 18" er det Michelin pilot dekk og de er veldig bra de, men føler ikke at jeg får noe særlig mer ut av dem. Så vi får se om jeg kjøper noen 595 rs-r og prøver med dem. Funker de ikke så kan jeg selg dem. :)

Beklager off topic til trådstarter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk på bremsekjøling da..

[ Bilde ]

Hvor er den slangen kjøp hen? Tenkte å gjøre noe av det sammen, men bare til radiatoren.

Øh.. kan det ha vært bimmerworld? Var med i det kitet jeg kjøpte. Kit og kit, men.. Mener Erland kjørte med slanger fra Clas Ohlson (!), så trenger jo ikke gjøre det så avansert.

ahj, ca 1300 og 300.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...