andhess Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Etter 3 mnd ventetid var jeg endelig å hentet bilen i dag! Er så fornøyd som man kan bli med en ny bil, alt er helt perfekt! Sitter som et skudd på veien og 170hk motoren drar godt. Logic 7 lydanlegget overrasket meget positivt, noe av det bedre jeg har hørt i bil faktisk! Utstyrsliste: - Alarm - Solbeskyttede vinduer bak-side - 187 lettmetallfelger 17" - Comfortpakke - Dynamic pakke - Logic 7 hifi professional - 13 høytalere!!! - Dakotaskinn - Alu interiørlister - M sportsratt - M girspak - M sportsunderstell - Metallic - Montego blå - Ipod interface - Soltak - Sharkfin Og nå til noen bilder! Da er det bare å vente på BBS LM replica felger i 19" som kommer om et par uker... Etterhvert kommer jeg til å slenge på en Aero frontleppe + E92kits.com sideskjørt og spoiler bak. Kanskje en senk også, må se hvordan det blir med de nye felgene først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Nydelig. Tror den blir mye bedre me de planene dine også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 p-p-p pænt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulere med nyyydelig bil Utrolig fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer! E92 er en nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Er det lemon skinn interiør du har der? Lekker bil og fargecombo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Nydelig bil..! Gjerne litt dumt å kommentere felger på en helt ny bil, men ser du allerede har en plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Grattis. Men du sier motoren drar godt.. Skal den ikke kjøres inn? Og såvidt jeg vet skal ikke motoren gå over 3000rpm første xxxx km, eller er det noe nytt på de nyere modellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ooooh du hildrande du for ein bil!!!! Gratulerer med en usedvanlig flott kjøreredskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 grattis heftig bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med helt ny bil Nydelig blåfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med sjef bil Blir bra med nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Grattis.Men du sier motoren drar godt.. Skal den ikke kjøres inn? Og såvidt jeg vet skal ikke motoren gå over 3000rpm første xxxx km, eller er det noe nytt på de nyere modellene? jo de nyeste skal tømmes ut av forhandleren Nei vi får anta at den drar godt opp til 3000 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med bilen! Så bra ut og kommer til å bli veldig bra med nye felger+++ Regner med 3mnd venting gjorde første turen enda mer spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Grattis.Men du sier motoren drar godt.. Skal den ikke kjøres inn? Og såvidt jeg vet skal ikke motoren gå over 3000rpm første xxxx km, eller er det noe nytt på de nyere modellene? jo de nyeste skal tømmes ut av forhandleren Nei vi får anta at den drar godt opp til 3000 da skal ikke si for sikkert med bmw, men jeg vet at jaguar kjorer inn motorene sine paa fabrikken. De har alle motorene paa rekke og rad der de kjores inn med et viss antall RPM saa naar kunden faar bilen saa er du good to go og ikke bare 3000 rpm som ble nevnt her.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå