Gå til innhold

Hvor kjøpe billige dekk ?

kristian08
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nettop bestillt meg 4 nye dekk. Etter en god runde på nettet, fant jeg ut at DekkExpress.no var billigst. Sendte dem noen spørsmål på epost, men fikk aldri svar. Prøvde på nytt (sendte denne gangen fra firma-epost) fikk heller ikke svar da.

Har også prøvd å ringe gjengen, men de har bare en tlf-svarer som tar telefonen. Etter at jeg googla dem fant jeg _mange_ klager og forumposter fra folk som følte seg lurt... mao, vil ikke anbefale denne butikken..

I går bestillte jeg istedenfor dekkene mine fra Interdekk.no - litt dyrere (bare 300kr elns) men de tar ihvertfall tlf med en gang, og yter service. Fikk i dag epost på at dekkene er registrert og vil bli sendt snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet fra Interdekk jeg, fornøyd med det. Eneste er at Interdekk har frakt i tillegg (80,- per dekk), mens Dekkonline har frakt inkludert i prisen.

Skal ha nye sommerdekk til LRen nå, så sitter og surfer på disse to. Egentlig bare de som er aktuelle av disse nettbutikkene etter alt det rare jeg har hørt om mange av de andre.. en del av de har tydeligvis en jobb å gjøre for å snu ryktet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har handlet hos Hanebo & Sortvik i trondheim. De har gode priser og bra service. de legger om dekkene med en gang hvis de har tid og jeg betaler gjerne en 2-400kr ekstra for å få god service kontra å vente en måned på dekkene i posten og alt ekstraarbeidet det innebærer å bestille på nett for så å frakte de til en plass de kan legges på osv osv osv... Det billigste er ikke alltid det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet hos Hanebo & Sortvik i trondheim. De har gode priser og bra service. de legger om dekkene med en gang hvis de har tid og jeg betaler gjerne en 2-400kr ekstra for å få god service kontra å vente en måned på dekkene i posten og alt ekstraarbeidet det innebærer å bestille på nett for så å frakte de til en plass de kan legges på osv osv osv... Det billigste er ikke alltid det beste.

Hadde heller ikke giddi, er det så mye og spare at det er verdt det da? Og dekk fi8rmane tar vel ekstra for omlegg og sånn viss en ikke har kjøpt dekk av de også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler ikke www.dekkexpress.no, jeg betalte dekkene for snart 2måneder siden, og de er ikke sendt enda..

Da jeg kontaktet dem, fikk jeg beskjed om at dekkene stod i rest. Derfor spurte jeg om det var mulig å bestille noen andre (dyrere) dekk i stedet, men de har ikke tatt seg tid til å svare enda..

Hold deg unna dekkexpress. Jeg har gjort det samme. Det eneste du kan gjøre, er å gå til politiet og høre med dem, og evt bli vist videre til namtsmann. Er inne i denne prosessen selv :?

Og ja, hoss dekkexpress er det forhåndsbetaling :oops:

Ikke gi deg før du har fått pengene tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte dekk hos nordendack.no men det anbefales ikke av meg. Så ikke noe til dekkene mine så jeg sendte en mail og etterlyste ordren min uten å nevne vilke dekk jeg hadde bestilt. Da fikk jeg beskjed om at dekkene jeg hadde bestilt ikke var å oppdrive....

De skulle da slippe reserveringen av pengene mine, men jeg har enda ikke sett noe til pengene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hende de tar litt ekstra, men jeg har uansett spart ca 1000kr etter at de gar satt på dekkene mine....

Åssen dekker er det da? 1000kr ja, er jo litt det. Trodde ikke det var så mye billigere over nettet!

husker ikke hvordan dekker det var. kosta rundt 850pr dekk. nå hørte ikke jeg på prisen på akkuratt de dekkene jeg bestilte kontra de de på dekkpartner, men det var samme merke....

kan bli mye mye billigere, avhengig av om du er interresert i å ha ordentlig veigrep eller ikke... hehe får vel dekker helt ned i 400kr , men de har ikke like god slitekvalitet. blir ofte mye fortere slitt. man får jo det man betaler for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...