hagenisse Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Hvordan har du testet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Dere har jo 2 helt forskjellige biler Men hvordan løsner jeg bolten som sitter oppå framdemperen? hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Jeg fikk onkelen min til å sette på selve senkesettet, siden jeg ikke har peiling på slikt Men selve justeringen tok jeg meg av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Men hvordan løsner jeg bolten som sitter oppå framdemperen? hmmm Du holder som regel igjen med en unbrako. Dvs, du trenger en sånn hylse.. Z3'en er ikke så forskjellig, det er jo en E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Men hvordan løsner jeg bolten som sitter oppå framdemperen? hmmm Du holder som regel igjen med en unbrako. Dvs, du trenger en sånn hylse.. Z3'en er ikke så forskjellig, det er jo en E36. Et annet alternativ er lufttrekker. Det er heller ikke så dumt med luftdrevet verktøy når man skal skru sammen fjærklemmene. Kjenner svetteperlene kommer med en gang bare ved tanken på å skru for hånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Sant, men det er jo ikke noe de fleste har liggende i garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Elektrisk muttertrekker er jo et alternativ. Står relativt høyt på min ønskeliste. Men jeg er usikker på hvor mye slagkraft de egentlig produserer sammenlignet med luftverktøy på 10 bars trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Har du fått sotte på coiloversene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Jepp det har jeg på lørdag/søndag skal jeg få testet maks senk og høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 King Si ifra når du har fått gjordt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Elektrisk muttertrekker er jo et alternativ. Står relativt høyt på min ønskeliste. Men jeg er usikker på hvor mye slagkraft de egentlig produserer sammenlignet med luftverktøy på 10 bars trykk. Jeg har en slik med ledning, ikke oppladbar. Den gule de har på Mekk. Den er kraftig nok i massevis, tror det er 350 Nm den trekker med. Brukte den når jeg trakk boltene ved skifte til PSS9, gikk som smør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Nåh! Fått testa justeringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Jeg har mistet låseboltnøkkelen min, så det ble ikke noe, :( skal kjøpe en ny i morgen, så får jeg vel testet i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Men hvordan løsner jeg bolten som sitter oppå framdemperen? hmmm Du holder som regel igjen med en unbrako. Dvs, du trenger en sånn hylse.. Z3'en er ikke så forskjellig, det er jo en E36. Et annet alternativ er lufttrekker. Det er heller ikke så dumt med luftdrevet verktøy når man skal skru sammen fjærklemmene. Kjenner svetteperlene kommer med en gang bare ved tanken på å skru for hånd... Muttertrekker er supert til å løsne f.eks støtdempere. Men ville IKKE brukte det på fjærklemmen. Pga slaget i trekkeren skal det ikke mye bruk til før du ryker gjengestangen på fjærklemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Jeg har mistet låseboltnøkkelen min, så det ble ikke noe, :( skal kjøpe en ny i morgen, så får jeg vel testet i nærmeste fremtid Det er nå forbanna hærk de dærre låseboltene! Jeg greide å punktere tidligere i sommer, og selvfølgelig så hadde jeg ikke med meg nøkkelen! Men fikk den av da, etter en del styr og banning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå