Gå til innhold

Hva trenger jeg for å bygge om (reg.nr forplikter)

PIIIPower
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp.. om 2 år kan jeg bygge om bilen uten avgifter og tull og siden noen valgte ett morsomt reg nr en gang i tiden faller valget på en..

DSC0027267.jpg

Jepp 540.. Noen ville vel si: hvorfor ikke en M5.. men det bygger jo "alle" :)

MEN resten skal bygges om til M tech.

Jeg trenger innspill på hva jeg må bytte og til hva. Totalprisen får avgjøre om jeg går i gang med prosjektet i det heletatt. NB! manuell kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan i H#¤&%!¤ har de planlagt at jeg skal bygge min om til en "308"? :P

Sjekk prisen på en 540 i tyskland, dra å kjøp den. Vis den på biltilsynet, så merker de av hvilke deler som må flyttes over på den Norske bilen. Flytt over det du får beskjed om, og vis bilen med den nye motoren.

Voilla, en BMW 540.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer rett rundt hjørnet.. blir fransk men men..

Løsningen var bra.. får se om vi ikke finner en sliten takskada tysker til en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk prisen på en 540 i tyskland, dra å kjøp den. Vis den på biltilsynet, så merker de av hvilke deler som må flyttes over på den Norske bilen. Flytt over det du får beskjed om, og vis bilen med den nye motoren.

Voilla, en BMW 540.

Ja du får det til å virke enkelt.. Hadde det vært så lett så hadde nok mange andre gjort det på din måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voilla, en BMW 540.

Ja du får det til å virke enkelt.. Hadde det vært så lett så hadde nok mange andre gjort det på din måte..

Det er en grunn til at det er så mange m5 replica i landet.

Her er en som har gjort det. 518-535

http://www.bilforumet.no/5-serien/14134 ... ig%22.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som sikkert lønner seg bedst er å dra og kjøpe skadet bil i Tyskland som tidligere nevnt.

Jeg har pratet litt med BT, og de var veldig positive til ombygning av en E34 5xx til E34 M5 da jeg hadde en komplett bil og vise til.

Blir også fort dyrt å kjøpe alt i småbiter, ved å kjøpe komplett bil veit du din dele pris, da er det da bare op til deg selv hvor mye mere du vil putte i bilen.

Men jeg hadde gått for M5 frem for 540 :P

Biler finnes på feks. www.mobile.de og www.ebay.de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 540 drar nok nok. Littegranne billigere enn en M5 i drift også ;)

Det å hente en bil i Tyskland er vel og bra, men mestepartene av "slitedelene" må nok byttes ut uansett...

BT skal vi sikket få skikk på, bor i nærheten av 3 stasjoner, så jeg får ringe rundt og høre hvilken som er minst negative til noe slikt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...