PIIIPower Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Jepp.. om 2 år kan jeg bygge om bilen uten avgifter og tull og siden noen valgte ett morsomt reg nr en gang i tiden faller valget på en.. Jepp 540.. Noen ville vel si: hvorfor ikke en M5.. men det bygger jo "alle" MEN resten skal bygges om til M tech. Jeg trenger innspill på hva jeg må bytte og til hva. Totalprisen får avgjøre om jeg går i gang med prosjektet i det heletatt. NB! manuell kasse.
Yngvejos Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Og hvordan i H#¤&%!¤ har de planlagt at jeg skal bygge min om til en "308"? Sjekk prisen på en 540 i tyskland, dra å kjøp den. Vis den på biltilsynet, så merker de av hvilke deler som må flyttes over på den Norske bilen. Flytt over det du får beskjed om, og vis bilen med den nye motoren. Voilla, en BMW 540.
PIIIPower Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Og hvordan i H#¤&%!¤ har de planlagt at jeg skal bygge min om til en "308"? Kommer rett rundt hjørnet.. blir fransk men men.. Løsningen var bra.. får se om vi ikke finner en sliten takskada tysker til en billig penge.
Bjørn 320 Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Hm, må visst bygge 245 eg...var faen at det ikkje vart 345
SIG Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Må bygge meg en 369 jeg da. Kan jo bli en artig utfordring å få en så stor motor nedi en 3 serie.
D.C.V Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Og hvordan i H#¤&%!¤ har de planlagt at jeg skal bygge min om til en "308"? Kommer rett rundt hjørnet.. blir fransk men men.. Eller Italiensk
oddis Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Haha, ja da må jeg ha tak i en 9,6L jeg da.. Kunne jo blitt intressant
PIIIPower Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 gutta.. Topic please.. Noen som veit om steder der man kan kjøpe 540 vrak.. ser at det er billigere å hente en strøken 540 en å bygge på min...
Al Bundy Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Og hvordan i H#¤&%!¤ har de planlagt at jeg skal bygge min om til en "308"? Sjekk prisen på en 540 i tyskland, dra å kjøp den. Vis den på biltilsynet, så merker de av hvilke deler som må flyttes over på den Norske bilen. Flytt over det du får beskjed om, og vis bilen med den nye motoren. Voilla, en BMW 540. Ja du får det til å virke enkelt.. Hadde det vært så lett så hadde nok mange andre gjort det på din måte..
Haug530D Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 må få meg en på 444 jeg da, hehe, jupp jeg har ett gullnummer som skiltnummer, lett å huske
Yngvejos Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Og hvordan i H#¤&%!¤ har de planlagt at jeg skal bygge min om til en "308"? Sjekk prisen på en 540 i tyskland, dra å kjøp den. Vis den på biltilsynet, så merker de av hvilke deler som må flyttes over på den Norske bilen. Flytt over det du får beskjed om, og vis bilen med den nye motoren. Voilla, en BMW 540. Ja du får det til å virke enkelt.. Hadde det vært så lett så hadde nok mange andre gjort det på din måte.. Det er en grunn til at det er så mange m5 replica i landet. Her er en som har gjort det. 518-535 http://www.bilforumet.no/5-serien/14134 ... ig%22.html
Al Bundy Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Du må søke også, det nevnte du ikke noe om.. Ikke sikkert du får lov å bygge om!!
BoSJo Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Det som sikkert lønner seg bedst er å dra og kjøpe skadet bil i Tyskland som tidligere nevnt. Jeg har pratet litt med BT, og de var veldig positive til ombygning av en E34 5xx til E34 M5 da jeg hadde en komplett bil og vise til. Blir også fort dyrt å kjøpe alt i småbiter, ved å kjøpe komplett bil veit du din dele pris, da er det da bare op til deg selv hvor mye mere du vil putte i bilen. Men jeg hadde gått for M5 frem for 540 Biler finnes på feks. www.mobile.de og www.ebay.de
PIIIPower Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 En 540 drar nok nok. Littegranne billigere enn en M5 i drift også Det å hente en bil i Tyskland er vel og bra, men mestepartene av "slitedelene" må nok byttes ut uansett... BT skal vi sikket få skikk på, bor i nærheten av 3 stasjoner, så jeg får ringe rundt og høre hvilken som er minst negative til noe slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå