Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes at bilen min bråker (durer) alt for mye.. Er plagsomt på langturer. Skal eksosen høres inne i kupeen med standard eksosanlegg ved pådrag i en slak oppoverbakke. Når man drar den langt på turtall er det jo klart det blir mye lyd, og det er bra, men ikke hele tida :)

Mistenker hull i eksosen som jeg ikke ser. Er ett, men det er ikke hull helt inn (kun gjennom flrste "lag") og eksos kommer ikke ut derfra.

Tanker? :)

Skrevet

Synes det virker ut i fra det du forklarer at kanskje kan være katalysatoren din som begynenr å tette seg. Det vil gi "grov" lyd.

Kan være innmaten i bakre potta og som ikke er hel lengre.

Skrevet

Folk har svært forskjellig oppfatning av hva støy er. Dette er vel umulig å si noe om uten å høre bilen. Men jeg mener at man alltid vil høre en hvis lyd av motoren ved pådrag, uansett eksosanlegg...

Skrevet

Har i allfall ein kompis med ein E34 520...første gangen var eg 100% sikker på at det var effektanlegg på den, men det var det visst ikkje...

Så sant og sei trur eg det er relativt vanleg med litt lyd av slike ;)

Skrevet
Har i allfall ein kompis med ein E34 520...første gangen var eg 100% sikker på at det var effektanlegg på den, men det var det visst ikkje...

Så sant og sei trur eg det er relativt vanleg med litt lyd av slike ;)

Jupp, er det en E34 så høres det nesten ut som man har effektanlegg, gjør det på min 92 modell + en annen kamerat sin, er nok helt normalt ja :D Trenger ikke noe effektanlegg til de nei, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...