ingard Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Synes at bilen min bråker (durer) alt for mye.. Er plagsomt på langturer. Skal eksosen høres inne i kupeen med standard eksosanlegg ved pådrag i en slak oppoverbakke. Når man drar den langt på turtall er det jo klart det blir mye lyd, og det er bra, men ikke hele tida Mistenker hull i eksosen som jeg ikke ser. Er ett, men det er ikke hull helt inn (kun gjennom flrste "lag") og eksos kommer ikke ut derfra. Tanker?
MrBrum Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Synes det virker ut i fra det du forklarer at kanskje kan være katalysatoren din som begynenr å tette seg. Det vil gi "grov" lyd. Kan være innmaten i bakre potta og som ikke er hel lengre.
Odd-M Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Folk har svært forskjellig oppfatning av hva støy er. Dette er vel umulig å si noe om uten å høre bilen. Men jeg mener at man alltid vil høre en hvis lyd av motoren ved pådrag, uansett eksosanlegg...
Bjørn 320 Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Har i allfall ein kompis med ein E34 520...første gangen var eg 100% sikker på at det var effektanlegg på den, men det var det visst ikkje... Så sant og sei trur eg det er relativt vanleg med litt lyd av slike
Haug530D Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Har i allfall ein kompis med ein E34 520...første gangen var eg 100% sikker på at det var effektanlegg på den, men det var det visst ikkje...Så sant og sei trur eg det er relativt vanleg med litt lyd av slike Jupp, er det en E34 så høres det nesten ut som man har effektanlegg, gjør det på min 92 modell + en annen kamerat sin, er nok helt normalt ja Trenger ikke noe effektanlegg til de nei, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå