KentRogerE34 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Skulle vært dødsdom for å gjøre noe sånt som dette... Gir en hver BMW eier mareritt......... http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare15.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 se på PAGE 15... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Der har du folk med personlighetsforstyrrelser, dårlig barndom eller utrolig spesiell smak.. Noe av det styggeste jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Så absolutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Kan ikke si at det mangler på fantasi hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hehe.... dette var morro! men håper ingen får noen idéer her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 5 Jetta, haha men burde skamme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hehe.... dette var morro! men håper ingen får noen idéer her!! *bestille monsterfanger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hehe.... dette var morro! men håper ingen får noen idéer her!! *bestille monsterfanger * Husk også lexuslykter og neonlys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Hvis noen lurer på hvor jeg er så er jeg bare uti garasjen og mekker meg effektanlegg, her henta jeg ideen. Men denne fronten var jo fin nok spør du meg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Ha ha ha... Hva er det folk tenker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Ene bilen styggere enn den andre... helt utrolig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Hehe. Jeg synes bilen min bnegynte å lette, så jeg satt på en vinge for å holde den nede, så da ordnet jeg ordentlig med en gang slik at jeg et sikker på at den holder seg på vegen. Og selvfølgelig grillen og bumpern mens jeg var igang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hahaha virker som om enkelte har for mye penger og ikke vet ka de skal gjøre med de... noen av de bilene MÅ jo være en spøk. "skal vi prøve å lage den styggeste bilen?" så forresten tidligst i går en e36 med monsterfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå