Marius2002 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Når jeg først var igang så tok jeg en kamerat sin 3 serie. Og naboens 5 serie. Edit: bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Når jeg først var igang så tok jeg en kamerat sin 3 serie.Og naboens 5 serie. Dette er uten tvil det styggeste jeg noen sinne har sett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Bestemors E30 325 måtte no bli fin. Og søsteren min liker så godt Pikachu i pokemon, så hvorfor ikke hente ideer derifra(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Folk gjør så mye jævli nå til dags.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Ta et søk etter japanske stylingbiler.. de er myyyyye verre!!! Ikke at dette ikke var grusomt nok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Ja sånn kan du ØDELEGGE en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Egentlig greit at folk ødelegger en bmw, med styling eller lignende, er man stokk, riv ruskene hakka dum så må man nesten få lov til å være det, men at man skal prøve å få bilen til å se ut som en annen bil enn det den er?? hva kommer etter dum? hjernedød? Honda CRX, honda-merke, bmw-grill og MB lykter Honda Accord, bmw-grill og lykter, MB baklykter + dusjhoder?? som nakkestøtter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Det beste er den norske cab'n på side 13...he he Kanskje ikke like kjekkas når du finner bilde av bilen din på en side som heter Bmw Nightmare...he he. Lurer på om han som eier bilen vet at den ligger der...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 ENDA en slik tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Hvis noen lurer på hvor jeg er så er jeg bare uti garasjen og mekker meg effektanlegg, her henta jeg ideen. Lurer på hvorfor den ligger på sida der. Det er langt ifra noen BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 herregud..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Det beste er den norske cab'n på side 13...he heKanskje ikke like kjekkas når du finner bilde av bilen din på en side som heter Bmw Nightmare...he he. Lurer på om han som eier bilen vet at den ligger der...? Den bilen er bygget om nå. med E46 front å slikt. Mener det var en 325 med tomat gir . Han som eier (eide) hadde også en M3 cab. Han kjører visst skyline med 1000hk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå