Vegard1 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=387892 Morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ser at den har fått angel eyes som kjørelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Skikkelig tøff! Kan jo faktisk være et alternativ om noen år hvis den kommer med 170hk fireren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tre Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Bakenden ser jo helt forferdelig ut, hadde det vært opp til meg hadde den heller sett ut noe ala dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg skjønner ikke hva som er galt med den nye 1 serie coupe. Tidligere i uka fikk den stor kritikk av 97% som kommenterte her inne, men bilen er jo über-cool! Bilen er jo egentlig som en forminsket E46 coupe og det er jo ikke det verste man kan ha.. Gleder meg til lansering og da gjerne lansering av 118i/118d med 143hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 syns det er litt donald duck bil preg over den jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg syns den har blitt skikkelig kul. Utrolig bra at den ikke fikk kileform (ala kombikupe) slik som mange andre slike "små-coupeer" har. Faktisk litt rart at de klarte å lage noe så fint ut av 1-serien, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Skikkelig tøff! Kan jo faktisk være et alternativ om noen år hvis den kommer med 170hk fireren. Enig med nissen her, skikkelig tøff er den... Og en stor motor itillegg gjør ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 syns det er litt donald duck bil preg over den jeg.... Neida... den fører bare linjene fra "02" og E30 videre... sexy... ... Her er en illustrerende skisse hentet fra et innlegg av "02kongen" i BMWCCN´s forum som tydelig viser slektskapet med "02" og E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tre Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Den store forskjellen mellom "02" og E30 og 1-serie coupe er at mens de to første hadde relativt "lette" fremender så har 1-serien en veldig "kraftig" fremende som gjør at 1-serie coupen fremstår med en alt for "spinkel" og regelrett puslete bakende som ikke matcher resten av bilen. Jeg mener den ser mer ut som en cab med hardtop enn en coupe, ikke videre lekkert. I tillegg så er det verd å merke seg at i den outline tegningen er det valgt å la koffertlokket på 1-serien skrå nedover og ikke følge den virkelige linjen som er veldig horisontal. Det utgjør en stor forskjell på profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg synes bakenden er heltøff jeg. Om noe er det fronten som skulle vært litt mer allah e92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tre Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 E92 lider under de nøyaktig samme designproposjonene, kraftig fremende og puslete bakende. Tragisk men sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Mulig det, men bilen er fortsatt tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Den store forskjellen mellom "02" og E30 og 1-serie coupe er at mens de to første hadde relativt "lette" fremender så har 1-serien en veldig "kraftig" fremende som gjør at 1-serie coupen fremstår med en alt for "spinkel" og regelrett puslete bakende som ikke matcher resten av bilen. Jeg mener den ser mer ut som en cab med hardtop enn en coupe, ikke videre lekkert. En av BMW´s desidert mest elegante "modeller" er uten tvil E36 Cabriolet med påmontert hardtop... ... 1-serien med rumpe blir et godt alternativ til den alt for store E92. Forskjellen i størrelsen mellom modellene er betydelig når man vet at E92 har en akselavstand på 2760 mm og den nye baby coupe´en ditto har en akselavstand på 2600 mm. Ergo har den hele 16 cm kortere akselavstand enn E92 og kun 3 cm lengre akselavstand enn E30. E92 har forøvrig en akselavstand som kun er 1 mm kortere enn E34 (2760 mm vs. 2761 mm). Dagens 3-serie er i realiteten en 5-serie light og den nye 1-serie Coupe kommer derfor til å passe fint inn i modellprogrammet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tre Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Mulig det, men bilen er fortsatt tøff. Hvis du trer en papirpose over bakenden. En av BMW´s desidert mest elegante "modeller" er uten tvil E36 Cabriolet med påmontert hardtop... Elegante? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå