Gå til innhold

Rudskogen neste uke!!

Share

Anbefalte innlegg

jeg kom på fredagen i fjor med telt!! da var det såvidt han slapp oss inn på campen! fikk plass til teltet i et lite skjevt hjørne tilslutt!

tenker nok at jeg tar en dagstur opp denna gangen! i værste tilfelle lørdag til søndag! =)

oki...Men skal mest sannsynlig bo et annet sted!

Regner med det er plass ellers..håper det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og det er sikkert at det ikke går an å komme i porten og få svaret "nei her er det fullt?" hehe...

Vi kjører nok 2 i min bil på torsdagen, og skal møte en del andre fra bergen der borte.. Artig om vi treffer noen på veien. Regner med å reise ca 1500

Du kan jo forhåndspåmelde deg, så får du plass til bilen på gokartbanen. Bimmers.no står på klubblista der, så da havner de som velger det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar muligens turen for å se om gamle-bilen er å farter utpå.. :D

Og hvilken bil er så det? En profilert en?

VS E34n?

Det er nok den gode gamle Fiestaen. Skal visst ha skjedd en god del med den siden jeg solgte den og kara hadde kun ett mål! Kjøre fra verstinga på Rudskogen (Sommer 07) og de hadde litt snacks som skulle oppi, samt bakhjulstrekk. Bilen veier ikke mere enn 700kg ser du :lol:

aai.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er sikkert at det ikke går an å komme i porten og få svaret "nei her er det fullt?" hehe...

Vi kjører nok 2 i min bil på torsdagen, og skal møte en del andre fra bergen der borte.. Artig om vi treffer noen på veien. Regner med å reise ca 1500

Du kan jo forhåndspåmelde deg, så får du plass til bilen på gokartbanen. Bimmers.no står på klubblista der, så da havner de som velger det sammen.

Trodde ikke det var forhåndsreservering i år?

Hvor mange plasser har vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var forhåndsreservering i år?

Hvor mange plasser har vi?

Det stemmer visst. Jeg er ikke oppdatert på Gatebil-ting. Tidligere gikk det automatikk i dette, og vi stod alltid på klubblista. Nå er visst hele klubbsystemet droppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok den gode gamle Fiestaen. Skal visst ha skjedd en god del med den siden jeg solgte den og kara hadde kun ett mål! Kjøre fra verstinga på Rudskogen (Sommer 07) og de hadde litt snacks som skulle oppi, samt bakhjulstrekk. Bilen veier ikke mere enn 700kg ser du :lol:

Det er ikke tilfeldigvis denne bilen som er stian hafsengs nye? Ryktes at han kjører rundt i en slik en.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...