Superbeetle Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg kom på fredagen i fjor med telt!! da var det såvidt han slapp oss inn på campen! fikk plass til teltet i et lite skjevt hjørne tilslutt!tenker nok at jeg tar en dagstur opp denna gangen! i værste tilfelle lørdag til søndag! =) oki...Men skal mest sannsynlig bo et annet sted! Regner med det er plass ellers..håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 skal man ha telt så bør man være der på torsdag. bilen får du ikke med inn om du ikke skal stille den ut. så sant du ikke er tidlig ute.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Og det er sikkert at det ikke går an å komme i porten og få svaret "nei her er det fullt?" hehe...Vi kjører nok 2 i min bil på torsdagen, og skal møte en del andre fra bergen der borte.. Artig om vi treffer noen på veien. Regner med å reise ca 1500 Du kan jo forhåndspåmelde deg, så får du plass til bilen på gokartbanen. Bimmers.no står på klubblista der, så da havner de som velger det sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Jeg tar muligens turen for å se om gamle-bilen er å farter utpå.. Og hvilken bil er så det? En profilert en? VS E34n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 eg ska dit i min e36.. so er det andre som stikker fra sogn/bergen fredag passa det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg får satse på det i september heller. Er i rogalandstraktene i neste uke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg tar muligens turen for å se om gamle-bilen er å farter utpå.. Og hvilken bil er så det? En profilert en? VS E34n? Det er nok den gode gamle Fiestaen. Skal visst ha skjedd en god del med den siden jeg solgte den og kara hadde kun ett mål! Kjøre fra verstinga på Rudskogen (Sommer 07) og de hadde litt snacks som skulle oppi, samt bakhjulstrekk. Bilen veier ikke mere enn 700kg ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Noe håp om at det går bra å komme med telt fredag morgen? Har utrolig nok fått med damen på å reise til Rudskogen så i år er jeg endelig klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Og det er sikkert at det ikke går an å komme i porten og få svaret "nei her er det fullt?" hehe...Vi kjører nok 2 i min bil på torsdagen, og skal møte en del andre fra bergen der borte.. Artig om vi treffer noen på veien. Regner med å reise ca 1500 Du kan jo forhåndspåmelde deg, så får du plass til bilen på gokartbanen. Bimmers.no står på klubblista der, så da havner de som velger det sammen. Trodde ikke det var forhåndsreservering i år? Hvor mange plasser har vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durag318 Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 må jo dit. skal være der fra torsdag te søndag. Min 318 kommer te å stå pent parkert på campen. vil ikke ødelegge den ved å kjøre den på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 noen andre som har hørt at det er meldt regn neste helg .jeg har vært på skogen før i regnvær og kan ikke si det frister til gjentaglese(gjørme til knærna) krysser det jeg har for at det skal bli pent vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Trodde ikke det var forhåndsreservering i år?Hvor mange plasser har vi? Det stemmer visst. Jeg er ikke oppdatert på Gatebil-ting. Tidligere gikk det automatikk i dette, og vi stod alltid på klubblista. Nå er visst hele klubbsystemet droppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Gatebil garrantert:D for tredje år på rad! Heilt konge, absolutt å anbefale alle som er interessert i biler, babes, fest og sosiale sammenkomster å stille opp! Forrykende show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Det er nok den gode gamle Fiestaen. Skal visst ha skjedd en god del med den siden jeg solgte den og kara hadde kun ett mål! Kjøre fra verstinga på Rudskogen (Sommer 07) og de hadde litt snacks som skulle oppi, samt bakhjulstrekk. Bilen veier ikke mere enn 700kg ser du Det er ikke tilfeldigvis denne bilen som er stian hafsengs nye? Ryktes at han kjører rundt i en slik en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Jepp! Kjører ifra tromsø! Vi er vel ca.10 stk som kjører ilag nedover! LAAAAAAAANGT.. .. So what? Er jo verdt alle milene uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå