Gå til innhold

Hjelp - jeg fant en stygg E30 på finn.no !

jelpoole
 Share

Anbefalte innlegg

Greit svar Fredrik, kan vel være enig i det du sier. Nå mener ikke jeg at denne tråden er av det verste jeg har sett her inne, men sånn generelt sett synes jeg dere til tider kan være noe for liberale her inne. Bare min mening :wink:

Vi kikker på saken i admin/moderatorpanelet og vender tilbake med en mer konkret avklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke hvorfor folk skal være så hårsåre med en gang det er litt "slenging" med leppa her inne. For min del synes jeg det er underholdende å diskutere "stygge" biler. Det setter et lite smil rundt munnen når en surfer gjennom trådene. La folk få uttrykke meningene sine mener jeg.. takler en ikke det så får en heller la være å lese disse postene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med evt. en egen tråd hvor folk kan poste linker til biler de syns er grelle?

Hehe.. Den var ikke dum :wink: Starter du? :P

Eller så kan bare en av moderatorene forandre navnet på tråden, så har snøballen begynt å rulle! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt ikke den styggeste bmw'en jeg har sett, verken når det gjelder 1-3-5-6-7-8 eller x-serien...

I steden for en ny tråd for hver eneste tulleting, hvorfor ikke bare skrive det som innlegg i tulletråden? Er jo nettopp derfor den er opprettet, for å spare antall tråder om bare tull ;)

Både Gunnar, Fredrik og de andre moderatorene har jo en real-life-job ved siden av den innsatsen de gjør her, så hvorfor ikke lette deres arbeid bitte litte granne?

Tulletråden; det ligger i navnet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hva som er så festlig med å kommentere andres biler på denne måten. Pass på, en vakker dag er det nemlig din bil som diskuteres rundt på diverse foraer. Morsom? Neppe..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest er det biler med altfor mye plastikk som diskuteres. Dette av folk som liker bilene uten, eller med en cleanere styling. Jeg tror ikke jeg bryr meg så fælt den dagen en kar med "monster e36" snakker dritt om bilen min fordi den er altfor kjedelig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det nå også være folk som har originale biler eller M-tech stylede som kommenterer det. Du må vel innrømme at det ikke er noe hyggelig om bilen din blir diskutertert gang på gang i et diskusjonforum om hvor elendig felgene dine er, hvor stygg hekken din er og ikke minst hvor "fucka" eieren må være i hodet som i det hele tatt kjøpte seg en E90..? ;)

(Nei, jeg sier ikke at jeg mener det. E90 er en pen bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke den bakfangeren er så gal jeg hvis en setter den på ordentlig

22copy3dn2.jpg

Se der ja, kjører heller rundt med en slik bakfanger enn den orginale, om jeg hadde vært eier av en E30 8)

Men den der bilen manglet sideskjørt(så litt snodig ut akkurat det der) og virka som bakfanger"n var løs. Ellers var det vel ingeting å klage på? Prisen er jo relativ lav å eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det nå også være folk som har originale biler eller M-tech stylede som kommenterer det. Du må vel innrømme at det ikke er noe hyggelig om bilen din blir diskutertert gang på gang i et diskusjonforum om hvor elendig felgene dine er, hvor stygg hekken din er og ikke minst hvor "fucka" eieren må være i hodet som i det hele tatt kjøpte seg en E90..? ;)

Hehe, greit - jeg tar poenget ditt ;)

Faen, så jævlig stygg bil E60 er... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det gjør en stor forskjell hvorvidt vi diskuterer bilen eller eieren og/eller hva slags motiver eieren har for å ha bilen slik den er... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at også de med plastutstyr som ikke er pent i de flestes mening skal kunne være velkommen til forumet uten å bli mobbet for bilen. En BMW entusisat bør tåle at folk har forskjellig smak. En standard E30 blir av mange på forumet både her og på BMWCCN sett på som det peneste BMW har laget, det syns JEG er sært for å si det mildt :lol: . Men likevel er det gøy å se en velholdt E30, det er også gøy å se en ekstremt stylet en selv om det ikke er min stil i det hele tatt. Kanskje det er fordi jeg er mer interessert i biler enn i dritt :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...