Fredrik Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Og endelig tok du feil å gitt Fredrik.. Det er Mjøsa du ser i bakgrunnen der. Er på to-felten mellom Gjøvik og Lena. Hehehe... jeg bomma ikke så mye da... ... Det er et fint landskap i dette området, men det er dessverre noen år siden jeg har kjørt der om sommeren. Hvis man først skal ha en sportslig bil på disse veiene er vel en E30 M3 noe av det bedre vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Flott bil! Så hvorfor møter du opp på treff i noe gammelt ræl med dårlig bremsevæske når du har sånt i låven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Flott bil! Så hvorfor møter du opp på treff i noe gammelt ræl med dårlig bremsevæske når du har sånt i låven? Bla bla bla.. hehehe.. Hadde ikke noe bremseskiver montert på skyssen når vi var på Rudskogen a serru, så da måtte jeg ty til litt dauere skyts. Men, neste treff, da er jeg der.. Forhåpentligvis en kveldsstund i september. Fredrik: Ja er fint på Toten. Ikke noe å så på det, men veiene er veldig varierende. Men den er bra de stedene jeg kjører. (Ikke at jeg kjører mye da. Har faktisk kun kjørt 46mil med denne bilen siden jeg kjøpte den i oktober i fjor...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Sånn skal en E30 se ut, og ville jeg ha hatt en E30,måtte det ha blitt en slik en,grattis med en flott bil og hedringen mnd bil fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer med mnd's bil E nydelig sådan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer! Nydelig bil med fresh farge! Hvem tok bilen inn i Norge? Har denne gått i Møre & Romsdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Flotte bilder av nydelig bil 46 mil siden i fjor?? Wow... Får håpe du får kose deg mer fremover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer! Meget tøff bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer!Nydelig bil med fresh farge! Hvem tok bilen inn i Norge? Har denne gått i Møre & Romsdal? Stemmer det. Byttet den med en fra M&R i den 328compact'n jeg hadde. Larserso: Kjører ikke så mye vettu.. Kjører den kanskje en tur eller to i uka. Og en mil eller to om gangen, så da blir det ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 gratulerer med månedens bil igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Fin bil med sprek farge! Felgene passa veldig bra. Kom deg ut og kjør mer! 46 mil er det jeg kjører på to uker...på en jalla knallert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Steike.. Denne var fin! Nydelige bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer! Nice ride. Digger de bildene med bilen i bevegelse. Men Stian, du må da bruke bilen din! Er jo det den er til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer med mnd. bil mAZE! Vi har lik smak når det gjelder utsende på bil. Akkurat slik jeg ville hatt min E30 M3 hvis jeg skulle hatt det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer! Nice ride. Digger de bildene med bilen i bevegelse. Men Stian, du må da bruke bilen din! Er jo det den er til. Sant det, men slik jeg bor nå så har jeg ikke bilen stående hjemme. Jeg må kjøre 1km for å komme til den, og da er det veldig mye ekstra arbeid kun får å få kjørt 1-2mila liksom. Men nå skal jeg ha litt ferie, så da håper jeg på fint vær.. (Bruker den såklart ikke når det regner..) Skal sendes på lakkering iløpet av ferien også, det er litt rust i motorrommet som må fjernes. Og litt senere i år skal SS Performance få se litt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå