Gunnar Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Pen 156! Men det skjer jo ikke fælt mye med 2.8-literen heller under 3000 rpm.. Ikke hør på hagenisse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Velkommen etter til BMW, Espen! Så du er her og nå? Grattis med feit bil! Er litt sånn missunnelig. Må få tatt en kikk en av de nærmeste dagene samt litt demo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Fin bil! Kunne gjerne eid Alfaen også jeg. Så strøken ut Du som har tatt bildene? Var veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Velkommen hit, og grattis med ny bil! Min er også Schwarz II, og hva det var for noe galt med Schwarz I kan man jo lure på. Tror ikke den finnes engang. Kanskje det ble med forsøket... Herlig location du hadde på Alfa-bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Takk skal dere ha! Skal nok bli mulighet for litt demo Andy, det skal du ikke være redd for i det hele tatt Det er jeg som har tatt bildene ja, på Alfaen er det vel Klostergarasjen her i Bergen. Jeg henger mye på evo.no-forumet og der er den bakgrunnen nesten blitt en klisjé Alfaen er veldig bra den, hadde gjort såpass mye med den at det egentlig var tull å selge. Men så var det dette kallet fra rekkesekseren da... må jo få kjørt litt grosser sechser før Jens og Kristin forbyr det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Litt sent, men grattis med kul bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Planer? Njæh, ikke så store... 1) Lokke lommeboken ut fra hjørnet der den ligger og hulker 2) Montere stereoen som kom i posten i dag ( Alpine CDE-9881R ) 3) Finne ut hvorfor i all verden jeg ikke kan bruke bakruteviskeren uten at varmetrådene er på?!? 4) Finne ut hvorfor høyre sidespeil driver og selvjusterer seg med ujevne mellomrom 5) Kanskje noen hvite blink (i salte som det koster) 6) Vinterdekk (noen som har et sett originale 16" til salgs for en fornuftig peng?) 7) Har hørt man kan gjøre slemme ting med innsugsmanifolden fra en 325i 8 ) Njaaeh... Jeg er en hund etter udda originaltilbehør, får se hva som dukker opp på eBay. That's it i grunn... Jeg liker de felgene som står på, understellet er mer enn tight nok for til og fra jobb. Kommer til å følge ahlweb.net med interesse, tho' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 5) Kanskje noen hvite blink (i salte som det koster) Jeg har bestilt til min. Dyre greier ja... selv om jeg fikk en god pris. 7) Har hørt man kan gjøre slemme ting med innsugsmanifolden fra en 325i På motoren din er det der noe uvisst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Grattis med bil og velkommen til forumet. Den gamle bilen var ikke så verst den heller, men du var lur og skiftet til bedre bil og rette merket hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 På motoren din er det der noe uvisst... Ok? Har ikke funnet noe om det der jeg har kikket. Har du en url eller to som omhandler saken? Og forresten - ad punkt 3) - jeg kan regne med at det er "fault" og ikke "feature", ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Enten det, eller så er det noe feil med min! M50-innsug passer på M52, men du har M52tu, og om det passer der har jeg lest begge deler om.. Ikke undersøkt så mye ettersom jeg har M52 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Min er også Schwarz II, og hva det var for noe galt med Schwarz I kan man jo lure på. Tror ikke den finnes engang. Kanskje det ble med forsøket... Schwartz I finnes. På godt engelsk heter den Classic Black, mens Schwartz II heter Standard Black. Hvorfor Schwartz I ble byttet ut er en annen sak men.. Kanskje den ikke var svart nok som Espen O sa. Uansett er jo Schwartz II en fin farge, hatt den på 2 av min gamle biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 gratulerer med en kjempefin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Men det skjer jo ikke fælt mye med 2.8-literen heller under 3000 rpm.. Hva mener du med det egentlig? De har jo ett kollosalt bunndrag de motorene der. M50 innsugmanifoil passer absolutt ikke på M52TÜ, den har innsug manifoil av samme type som M54. Merker du mye forskjell på kjøreegenskapene fra Alfaen? Må være stor forskjell å komme fra en fremtung bil til en bil med mer enn 90% av vekta mellom hjulene. Men Alfa har vel som regel litt mer direkte styring enn BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå