Gå til innhold

BMW 520i E-60

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har lurt på svarte felger ja. Men da må jeg ha brei kant og kanten må være krommet. Masse eiker osv. Men jeg har enda ikke bestemt meg. Har en sprek planen for hva slags felger jeg har ønske om men jeg får se om det i det hele tatt er mulig å få tak i dem. Kanskje det første jeg må gjøre blir å levere dem til lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ut med 25 000kr, da henter jeg felgene selv. Dette er en relativt fin pris mht. hva slags dekk som sitter på, Pirelli P-Zero Nero.. Han fortalte at konkurrenter solgte samme felger med andre (dårligere) dekk for 24 000kr.

Jeg vet at Pirelli P-Zero Nero i 215/55 R 16 koster 3000kr dekket, så jeg vil tro at størrelsen som er på felgpakken ligger opp mot nærmere 4000kr dekket.

Pirelli P-Zero Nero har fått svært god kritikk, her er jo noen;

Rå egenskaper, både med tanke på kurvekjøring, grep på våt og tørr asfalt. Et High Performance dekk!

P-Zero Nero oppfører seg eksemplarisk på våt og tørr veibane. Dekket har et asymmetrisk mønster med langsgående kanaler som hindrer vannplaning. Det er dette som gir dekket den ekstreme ytelsen og sikkerheten. Det ypperste dekket i Ultra High Performance klassen.

I en test hvor maksimalt poeng å få er 10 har den fått følgende,

Komfort 7p

Sportslighet 10p

Økonomi 7p

Tørr vei 10p

Våt vei 9p

Vurdering 8,6p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra lesning! Ble tøfft det her.... Hvor kjøpte du leppa/pris, og hva heter de felgene med sort senter?

Ser selv litt på disse:

http://www.vertiniwheels.com/images/whe ... viera.html

Går selv og venter på å få min min E60 levert. Kommer neste uke fra Tronrud bil. Ganske lik din i forhold til utstyr. Sportsunderstell, parksensorer, manuell, skinn osv... Men lys sølv. Skal vistnok være totalt strøken. Så har vi begge kjørt WRX. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir bra. Tror nå det selv ihvertfall. Jeg må takke madammen for usedvanlig god hjelp og tålmodighet. Ble litt paff i går da jeg fikk beskjed om at jeg bare måtte bestille meg felger, hehehe.... Jeg syns jeg er heldig.

dæven! Missunder deg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...