Thunder Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg må få lakket refleksene bak. Noen tips til framgangsmåte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Bilen din er spottet med nye hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Det er den!!!! Fy fasan så fett. Meg og madammen byttet til slik at jeg kunne nyte syne hele veien hjem. Takker så veldig veldig mye for tipset om disse felgene. De var ûberfete på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Se der ja, det må jeg si ble virkelig lekkert. Når det gjelder refleksene brukte jeg bare en blank tape til min. Bare kjøpte den for moroskyld på biltema/bilextra eller noe liknende og de matchet utrolig nok svartfargen bra. Valgte å ha på tapen til jeg byttet til M-tech fanger da det var vesentlig penere enn refleksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Knallpent! De hjula gjorde seg virkelig bra på bilen Er det 19"..? Hva heter felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Er 19" ja. Felgene heter Dotz Mugello. Nå skal vi ut å rulle litt hehehehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Er 19" ja. Felgene heter Dotz Mugello. Nå skal vi ut å rulle litt hehehehe.... Synes det var noe kjent med de felgene ja, like som jeg har på min e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Det er den!!!!Fy fasan så fett. Meg og madammen byttet til slik at jeg kunne nyte syne hele veien hjem. Takker så veldig veldig mye for tipset om disse felgene. De var ûberfete på bilen. Ja var det jeg sa. Den felgen er pen til bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Nå gjelder det å få tatt noen skikkelige bilder av kjerra... Og så satser jeg på at det ikke blir noe mer snø i år, hehehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Nå gjelder det å få tatt noen skikkelige bilder av kjerra... Og så satser jeg på at det ikke blir noe mer snø i år, hehehe.... Skulle ønske jeg kunne satse på det samme Her oppe er det nok dessverre to måneder igjen før vi i det hele tatt kan tenke på å legge om til sommerhjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Før og etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå