Thunder Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Har kjøpt og betalt en ny frontleppe fra ACSchnitzer som kommer snart. Sendes i dag men pga. Påsken så går det sikkert litt ekstra tid med tanke på frakten. Ellers så gikk nytt huskjøp i boks så nå får jeg meg garasje til å mekke på bilen. Jeg har gitt opp sideskjørtene som var planlagt men jeg kommer til å gå for noen nye ACSchnitzer sideskjørt som står i stil til resten. Jeg ga også opp eksosprosjektet og solgte potten til en på forumet her med E39. Er spent på hvordan lyden blir med hans bil. Jeg kommer til å gå for en enkel potte fra Eisenmann når økonomien tilsier det. Foreløpig må jeg ta alt av kapital og midler å spytte inn i rehabilitering av det nye huset vi snart overtar. Masse kjekt arbeid der. Gleder meg til å komme i hus og komme igang med rehabiliteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Du er i hvertfall heldig som får en garasje nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 |Garasje er litt av grunnen til at vi flytter herfra som vi bor nå. Her har vi ikke garasje og det er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Ja det står høyt på ønskelisten min også. Hvor flytter dere til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Nei, altså det blir lokalt her på øyen. Men litt mer sentralt og som sagt med garasje og 90 kvadrat mer hus enn nå. 5 soverom og 3 stuer osv. Har faktisk bombesikker kjeller, hehehe.... Greit tilfelle krig. Jeg vil ikke ha hybelutleie så da blir det ekstra plass til hele familien. Muligens et trimrom også, om jeg spiller kortene mine rett. Vi får hage med epletrær og plommetrær så dette skal bli vår bopel for lange tider framover. Får god plass til bilene også. Og garasjen skal bli mitt tilfluktssted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Hvordan går det med din bil da Hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Jo det går seg til skal du se.. Har fått den igjen fra billakeringen og er ikke helt happy med lakkering. Farge og alt er ok, men det er noen små sig som jeg ikke er happy med. Dette er noe som den skal inn for å rette opp igjen i, men litt kjipt uansett å måtte vente til over påsken før dem har tid.. Har forresten fått på den potten jeg kjøpte av deg.. Ble bra det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Det var nå kjekt å høre at potten fungerte tilfredsstillende. Må få hørt på den en dag. Surt med lakken da. Spesielt siden du har ventet såpass lenge som du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Bilen er blitt virkelig rå!! Gleder meg til fin været kommer og vi kan ut å ragge og preike drit å ta bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Bilen er blitt virkelig rå!! Gleder meg til fin været kommer og vi kan ut å ragge og preike drit å ta bilder! Ja. Det skal bli hyggelig. Back in the day! Var planen å ta en tur i kveld men det er for surt og guffent til sånt noe. Må skarpe ihop nok penger til å få handlet inn sideskjørtene snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Har du link til de sideskjørtene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Nei. Handler rett fra en forhandler som jeg mailer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Hvordan monterte du AC hekkskjørtet? Og hvordan monterte du frontleppe? Skiftet du til shadowline, vanskelig og dyrt? Flott bil du har kjøpt deg, heldig du som har støttende kone opp i alt Ser du har gjørt mye riktig mht. styling. Ser du har blandet litt merker, men tenker på å skifte frontleppa til AC? Jeg har bestilt AC frontleppe, taksenker og hekkspoiler. Så kommer vel muligens hekkskjørtet etterhvert! Derfor spør jeg ang. montering. Hva gjorde du med refleksene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hekkskjørtet må limes fast og jeg valgte i tillegg å skru den der det var mulig. Bilde som jeg har hentet fra tidligere i tråden min Har ikke fått frontleppen min enda men framgangsmåten er nok lik. Shadowline greiene mine har jeg demontert for jeg var ikke fornøyd med finishen. Skal fikse det til sommeren når temperaturen tar seg opp. Var mye styr med fjerning av lister og gummi for å få det noenlunde skikkelig men jeg var likevel ikke helt fornøyd så da tok jeg det vekk igjen. Refleksene er i første omgang teipet men de skal lakkes når været kommer seg. Slik ståa er nå så er det ikke mye annet enn voksing og vasking som frister. Forresten så holder jeg på å lakkforsegle panser og diverse akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Ser du bruker meguiars! Kan dette brukes med trinnløs metabo polermaskin? Hva ligger dette på i pris? Hva trenger man for polering og lakkforsegling? Er dette noe du skaffer siden du jobber på Bilxtra? Skal prøve karbondeksel på min tenkte jeg. Takk for svarene ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå