Thunder Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Noen som vet hvordan man får skiftet skiltlyspæren? Regner med at det er likt på de aller fleste modellene så noen må vel ha gjort dette før.
Chris A Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Er ikke det bare å brekke ut glasset med et flatt skruejern. så ligger pæren inne i, var i hvertfall slik på E-39. Veldig enkelt. Tenkt mer på CD- veksler?
Thunder Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 Fant ut av det. Skiftet lyspæren men fremdeles så lyser det ikke. Så det er nok enten en sikring eller noe annet elektrisk.
Chris A Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Det er nok noe annet da ja! Du finner vel ut av det!
Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Bilde jeg tok av egen bil i går etter vårmønstringen i Bergen. Bilde ble tatt i Bergen Sentrum. Er godt fornøyd med 3 ukers lakkbehandling av bilen min nå.
Chris A Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Ja det er bare og ta av seg hatten Thunder! MEget pent!!
caaatooo Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Råpent! Så stilfull og elegant som en 5-serie kan være
Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 MEN bilen er for høy. Har senkesett liggende men jeg er i stuss om jeg heller skal gå for coilovers. Fikk et prisoverslag på skifting av fjærer og ny hjulstilling og det kom på 5-6000 kr. Er det noen i Bergensområde som kan skifte dette for meg eventuelt? Jeg er usikker på framgangsmåten på min bil. Og siden jeg er avhengig av bilen i jobben så må det gjøres på en kveld. Ellers så er vingen nå bestilt. Så en på Vårmønstringen i Bergen som hadde akkurat den vingen jeg har bestilt meg og det så sykt bra ut. Var en pen E60 tilhørende en Marielle som sto tvers over meg på Vårmønstringen.
Saltkjelen Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg er helt enig med caaatooo.. Er det bare meg eller skimter jeg chromelister på et av bildene? Syns shadowline var mer passende ettersom du allerede har gått for en sort look..
Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Det er kromlister ja. Jeg skal legge på noe tapelignende greier over det når jeg får ånden over meg en dag. Har hatt det på tidligere og det var mye tøffere uten krom enn med krom. Men den gangen jeg la det på sto jeg i en delvis mørk garasje så reslutatet var ikke 100% derfor tok jeg det av igjen.
Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Da var bilen blitt shadowline igjen, hehehe...
SuperGaute Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Hvordan teiper du listene og med hva???? Need to know!
Thunder Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Brukte en teip som jeg fant på eBay. Var noen jævlig drit å jobbe med. Man er nødt til å være to stk for å få det til. Det går fort en del timer med det. Ihvertfall gjorde jeg det. Begynte i den nye jobben som Garantibehandler i Citroen her i Bergen i går. Fått meg eget kontor og masse styr. Men det hyggeligste av alt er lønnsøkningen i forhold til forrige arbeidsgiver. Har gått opp 6000kr. pr. mnd. og det er bare begynnerlønnen. Muligheter for myyyyyye overtid så økonomien er i riktig spor framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå