Thunder Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Da var bakenden på bilen komplett. Eneste som måtte vært noe måtte vært eksosstusser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Meget, meget pent. Tapet du refleksene, Thunder? Syns forøvrig eksosstussene kom litt for langt inn og ble virkendes litt for småe i forhold til bilen, så noen større eksosstusser hadde nok definitivt gjort seg ja.. Schmiedmann selges Eisenmann endestusser for ca 500,- hvis det er av interesse.. Ellers meget, meget pent..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Tapet refleksene ja. Ellers er jeg enig ang. eksosstussene. De ser veldig små ut. Har forsøkt å fortelle madammen dette men hun vil ikke høre på det øret, hehe... Men en forandring er i planene ang. eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Genialt.. Fungerer jo flott med tape, er jo ingen som skal ligge nede ved refleksene å se om de er lakkert eller tapet.. Skjønner situasjonen din godt, men heldighvis er Eisenmann stussene ikke så altfor dyre.. Blir værre om man måtte kjøpt hele potta som fort havner på 5000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Planen er å lakkere dem men jeg vet ikke hvordan jeg demonterer dem så da ble tape en grei mellomløsning. Har lyst på en effektpotte jeg men jeg må vente litt for nå er det bare en uke til vi overtar det "nye" huset vårt så da går det en del penger inn i det. Er en del prosjekter jeg har på gang der i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Forstår situasjonenn din godt.. Blir nok kjempebra og ikke minst morsomt så fort du får satt i gang med huset.. Jeg tror ikke refleksene skal være så vanskelig å få tatt av. Om jeg ikke husker så altfor feil er vel faktisk refleksene bare klipset og kan dras rett ut. Begge mine reflekser spratt ut så fort jeg dunket borti steinen med det lille uhellet jeg hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Blev bra dette, Thunder! Har du vurdert stussene fra AC? Hva har du hatt på lyktene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Ja. Har vurdert stussene fra AC. Da har jeg liksom alt i AC stilen. Tror jeg kommer til å gå for de. Er det noe problem å få av de gamle stussene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Tror dem er punktet fast, er ikke sikker men. Dem skal nok gå av Stussene til AC har 62 mm innvendig diameter, så dem gamle må vel av? Vet du hva dem koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Får se på disse stussene en dag da. Føler ihvertfall at noe må gjøres. Nå ser de alt for små ut. Ser ut som to wienerpølser hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 resultatet ble meget bra med full ac.s pakke . har et spørsmål: vilket lim brukte du til å sette fast fronten ? jeg fikk min front i går men det fulgte ikke med noe lim . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Har brukt rutelim. Den limer mye fortere enn f.eks. Sikaflex. Sikaflex suger big time spør du meg. Rutelimen er også mye sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Jeg er litt usikker på den bakleppen din. Mulig det bare er meg, men jeg synes baken på bilen din var penere når bakfangeren var original. Men igjen så kan hende det ser bedre ut i real life, eller i andre kameravinkler..... Det er en sånn du har limt på originalfangeren ja? Bygger den noe ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Hvordan tape bruker dere til å dekke over refleksene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå