Mexos Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Jeg kommer med Trøndelags bredeste smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Aha! Du har fått svar fra forsikringa! Og det kan virke som det var positivt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Treff i trondheim imårra?? hvor og når?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Oppmøte kl 1900 på parkeringen ved Rema vis a vis Stormsenteret på Tiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Oppmøte kl 1900 på parkeringen ved Rema vis a vis Stormsenteret på Tiller. Okey, tar nåkk turen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Aha! Du har fått svar fra forsikringa! Og det kan virke som det var positivt? Riktig Jeg vant jeg vant jeg kommer litt sent da jeg måtte steppe inn på jobb til klokken 8. Så er der ca 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Gratulerer! Skulle faen meg bare mangle at du ikke skulle få retten på din side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Ja, jeg kommer vel en tur jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Blir nytt fjes på treffet da. Får komme meg dit. Passer fint siden jeg har alltid vært opptatt en stund nå og ikke fått tid å komme på treffet. Men dersom dere har flyttet annen plass hvordan finner jeg dere? Vi blir sannsynligvis 2 døve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Kommer nok ikke desverre, prøve å få med meg treffet på steinkjer istede da det er mye nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 jeg kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 jeg kommer jeg også, og tar med meg kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Har lagt om til sommerhjul i dag og vasket golfen Skikkelig pent vær også. Aner jeg en aldri så liten softis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Tar vell med meg en kamerat å kommer jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Kommer. Blir vell også så nabon blir med, med ny herlig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå