Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For et knallbra treff, oppmøtet var fantastisk. :) Hvis treffene blir såpass bra fremover så blir jo dette skikkelig motiverende. Ser frem til neste treff allerede.

Desverre måtte jeg stikke litt tidligere da jeg skal på tur nå i dag, og måtte få unna et oljeskift og pakke før kvelden var omme.

Tok et par bilder selv, så skal prøve å få lagt de opp litt senere i dag før jeg drar avgårde. Noen tuklet med ISO'en på kameraet, så en del av bildene ble for mørke, noe jeg ikke så på skjermen ute i sola. Men jeg kommer nå uansett til å legge opp noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekake??? Og det får jeg vite nå!!!

Japp, leste jo langre bak her om at flere skulle ordne med både kaffe og kaker, så vi tok med kake vi å vettu. Men siden ingen andre så ut til å ha tatt med kom vi aldri så langt at vi tok fram. :stupid:

Ellers må det bli flere sånne treff nå, vi var jo riktig så heldige med være også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, leste jo langre bak her om at flere skulle ordne med både kaffe og kaker, så vi tok med kake vi å vettu. Men siden ingen andre så ut til å ha tatt med kom vi aldri så langt at vi tok fram. :stupid:

Ellers må det bli flere sånne treff nå, vi var jo riktig så heldige med være også :)

vi får satse på at vi får luftet m bilene en tur på et trondheims treff før vintern slår til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får satse på at vi får luftet m bilene en tur på et trondheims treff før vintern slår til :)

Japp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...