Mexos Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Bmw klubben begynner nå å arrangere gokartcup den første tirsdagen hver måned. Så Tirsdag 3. november braker det løs på Bowling1 & Gokart klokka 19.00. Koster 275kr inkl. mat og drikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 hmm..høres ut som et fint arrangement Er det noen form for påmelding i lufta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Er nok bare å møte opp en 10 minutter før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Noen som har motstander til ettermontert xenon jeg kunne kjøpt/lånt for å teste en kveld? Eventuelt om det kan kjøpes noe sted her i byen?Noe slikt altså: www.diesel-power.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Noen som har motstander til ettermontert xenon jeg kunne kjøpt/lånt for å teste en kveld? Eventuelt om det kan kjøpes noe sted her i byen?Noe slikt altså: [im]http://www.dybvik-trading.no/content/product/content_wirefiks.jpg www.diesel-power.com Takk for tipset! Var der på lørdag, men da var det stengt. Sjekker det ut til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Da er det bare to dager til det er gokartcup i regi av bmwccn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Da er det bare to dager til det er gokartcup i regi av bmwccn Lure på om jeg skal bli med på det altså OT: Noen som vet om E34 delebiler i trondheimsområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oball Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Kommer på neste treff i min Hyundai accent jeg meget fin lånebil ifra strandveien auto(110hk diesel i den lille bilen da så den rørere seg)... E90'n har stått der i en uke nå, og er ikke ferdig før en uke til. Hele hjernen til nøkkelsystemet har tatt kvelden slik at comfort access ikke virket, også noen av delen til reg.reima/kjedet? hadde tatt kvelden( dette var en produksjonsfeil som ikke har blitt rettet opp av forhandler i tromsø). Delene måtte bestilles opp da de ikke var lagerført i norge eller sverige, og ifølge han jeg snakket med måtte de ut med motoren for å få fikset problemet.. hipphipphurra for BMW Upåklagelig service hos strandveien da, det skal sies Litt leit nå som jeg nesten akkurat har fått bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Da er det kun få timer igjen til gokartcupen på Bowling1 Møt opp og kjør folkens! 19.00! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 noe oppmøte på gokarten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Det lurer jeg og på.. Btw, sover dere aldri i selbu(halsen89)? Trodde du hadde en jobb å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Da er det bare to dager til det er gokartcup i regi av bmwccn Lure på om jeg skal bli med på det altså OT: Noen som vet om E34 delebiler i trondheimsområdet? På finn.no/torget så er det en på Lundamo utanfor Trondheim som har 2 stk E34 delebiler som han selger deler fra. Inkludert skinn interiør og bredfront Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Det lurer jeg og på..Btw, sover dere aldri i selbu(halsen89)? Trodde du hadde en jobb å gjøre... Vi var 7 stk som kjørte. Synes flere herfra kan slenge seg med neste gang, som er 1. desember. For de som har facebook kan de lese mer her: http://www.facebook.com/home.php?#/even ... 08&index=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Jeg ser Einar har foreslått vinterferie fra treff her i byen. Et alternativ kunne jo vært å ha et førjulstreff og et påsketreff. Hva tror dere om det? Hvis treffene ble lagt i noenlunde tid før høytidene, har sikkert folk mulighet til å stille opp. Kom gjerne med tilbakemeldinger på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Over rask meg EirikL. Men jeg skal love på tro å ære å prøve å komme på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå