Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har motstander til ettermontert xenon jeg kunne kjøpt/lånt for å teste en kveld? Eventuelt om det kan kjøpes noe sted her i byen?

Noe slikt altså:

[im]http://www.dybvik-trading.no/content/product/content_wirefiks.jpg

www.diesel-power.com

Takk for tipset! Var der på lørdag, men da var det stengt. Sjekker det ut til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer på neste treff i min Hyundai accent jeg :D meget fin lånebil ifra strandveien auto(110hk diesel i den lille bilen da så den rørere seg)... E90'n har stått der i en uke nå, og er ikke ferdig før en uke til. Hele hjernen til nøkkelsystemet har tatt kvelden slik at comfort access ikke virket, også noen av delen til reg.reima/kjedet? hadde tatt kvelden( dette var en produksjonsfeil som ikke har blitt rettet opp av forhandler i tromsø). Delene måtte bestilles opp da de ikke var lagerført i norge eller sverige, og ifølge han jeg snakket med måtte de ut med motoren for å få fikset problemet.. hipphipphurra for BMW :lol: Upåklagelig service hos strandveien da, det skal sies :D Litt leit nå som jeg nesten akkurat har fått bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Da er det bare to dager til det er gokartcup i regi av bmwccn :)

Lure på om jeg skal bli med på det altså 8)

OT: Noen som vet om E34 delebiler i trondheimsområdet?

På finn.no/torget så er det en på Lundamo utanfor Trondheim som har 2 stk E34 delebiler som han selger deler fra. Inkludert skinn interiør og bredfront ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser Einar har foreslått vinterferie fra treff her i byen. Et alternativ kunne jo vært å ha et førjulstreff og et påsketreff. Hva tror dere om det? Hvis treffene ble lagt i noenlunde tid før høytidene, har sikkert folk mulighet til å stille opp. Kom gjerne med tilbakemeldinger på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...