Olelink Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg stemmer for det. Vi kan diskutere neste utetreff på årsmøtet, om folk skal dit : ) Årsmøtet?? Er årsmøte i Bmwccn avd. trøndelag. Dette er såvidt jeg vet et arrangement kun for klubbmedlemmer. Møtet vet jeg ikke, men middagen etter møtet er iallefall kun for medlemmer av bmwccn-trøndelag da som jeg har forstått det klubben spanderer middagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Møtet vet jeg ikke, men middagen etter møtet er iallefall kun for medlemmer av bmwccn-trøndelag da som jeg har forstått det klubben spanderer middagen Stemmer nok det ja. Legg merke til hvilken tullebukk som er oppe til valg som nestformann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg stemmer for det. Vi kan diskutere neste utetreff på årsmøtet, om folk skal dit : ) Årsmøtet?? Er årsmøte i Bmwccn avd. trøndelag. Dette er såvidt jeg vet et arrangement kun for klubbmedlemmer. Ok. daså. meldt meg ut av BMW CCN for lenge siden. Så da er det ikke noe for meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Noen som skal på iskjøring på berkåk i helga? 11-17, 200,- http://www.facebook.com/event.php?eid=2 ... 636&ref=nf http://www.opdalingen.no/lokale_nyheter ... 826936.ece Fra facebook: 30. januar arrangeres det treff på buvatnet. Alle som har registrerte biler, atv, mc og gyldige førerkort kan få kjøre på banen. Det vil være muligheter for og få kjøpe seg en kaffekopp! Mellom klokken 13.00-15.00 vil det være muligheter for grilling, så ta med en pølse eller flere! For at banen skal være brøytet trenger vi penger gjennom hele sessongen. Derfor må hver enkelt sjåfør med bil betale 200kr for å få kjøre og ha med gyldig førerkort som skal vises ved betaling. treffet er forbehold til nabokommunene oppdal og midtre gauldal! - Info om reglemang får du når du kommer! - Røde kors vil være tilstede under hele treffet! - Det forbudt med alkohol på området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Det kunne vært morsomt, men siden jeg bor i byen får jeg jo ikke lov å kjøre. Og da er hele vitsen borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hvorfor får du ikke kjøre hvis du bor i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 "We don't take kindly to your kind 'round here!" Byfolk på Berkåk, da, gitt ... LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Noen som skal på iskjøring på berkåk i helga?11-17, 200,- http://www.facebook.com/event.php?eid=2 ... 636&ref=nf http://www.opdalingen.no/lokale_nyheter ... 826936.ece Fra facebook: 30. januar arrangeres det treff på buvatnet. Alle som har registrerte biler, atv, mc og gyldige førerkort kan få kjøre på banen. Det vil være muligheter for og få kjøpe seg en kaffekopp! Mellom klokken 13.00-15.00 vil det være muligheter for grilling, så ta med en pølse eller flere! For at banen skal være brøytet trenger vi penger gjennom hele sessongen. Derfor må hver enkelt sjåfør med bil betale 200kr for å få kjøre og ha med gyldig førerkort som skal vises ved betaling. treffet er forbehold til nabokommunene oppdal og midtre gauldal! - Info om reglemang får du når du kommer! - Røde kors vil være tilstede under hele treffet! - Det forbudt med alkohol på området! Jeg skal kanskje dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Litt O.T akkurat nå. men noen som vet om det blir treff hos GS i trondheim igjen til sommern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Hvorfor får du ikke kjøre hvis du bor i byen? Det står at kjøringen er forbeholdt folk fra nabokommunene Oppdal og Midtre Gauldal. Skal det være for bygdetullinger, skal det få være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Si at jeg har betalt medlemskontigentet for i år. Men har ikke motatt noe som jeg skal ha på kortet enda. Hvordan blir det med inngang på årsmøtet i morgen ? Må jeg stå over møtet ? : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Tenkte jeg kunne legge ut noe fra lørdagens årsmøte i BMWCCN-Trøndelag Undertegnende, samboeren min (Dram), Jon-Steinar (Jon///M) og Torbjørn (Torbjørn E39) tok turen sammen fra Verdal (Torbjørn fra Steinkjer) for å være med på årsmøte. Vi hadde booket hotell i sentrum med planer om ett sentrumsbesøk etter årsmøtet. Årsmøte gjengir jeg ikke her. Årsmøte begynte kl.15.00 og middagen kl.18.00. Etter årsmøtet ble det middag i hotellets restaurant (møtet og middag fant sted på Quality Hotel Pannorama Tiller). De fleste fra møte ble igjen på middag og de fleste også på en pils til maten. Etter maten trakk vi oss inn i hotell baren. I godt lag ble vi her en stund før vi alle tok minibuss ned til sentrum. Vi begynnte alle i samme bar men delte oss etter hvert i mindre grupper rundt om i forskjellige barer. Kvelden var kjempe hyggelig og vi ble både kjent med noen nye og bedre kjent med kjente fjes de i klubben Bildene ble litt uklare det var dempet belysning i baren samt at formen på fotografen var stigende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Minner om gokartkjøring via bmw ccn på bowling1 klokka 19.00 ikveld Alle kan delta, også de som ikke er medlem i bmwccn Kjøringa koster 275kr og mat og drikke er inkl. Håper å se noen nye fjes ikveld http://www.facebook.com/home.php#/event ... 80&index=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Desverre har jeg vært opptatt med mekkelokale,og oppstart der, så alt annet har blitt lagt til sides. Men er straks BMWCCN-medlem og gleder meg til treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 satt og så igennom noen bilder på pcen og redigerte litt da jeg kom over et fra et bimmers treff i trondheim da det faktisk var varmt og godt og sommersko på bilene var på. legger det ut slik at folk skal glede seg enda mer til sommeren er tilbake! er selv dritt lei kulden og ikke minst dårlig brøytete veier og kjetting spor på vinter vegene og ikke minst saltingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå