Mexos Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Noen som vet om det blir arrangert BMWCNN treff på Frøya i år? Er store planer om det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Ny gokartrunde på Bowling1 Lekeland & Gokart Tirsdag 2. Mars klokken 19.00 i regi av Bmw CCN. Vi kjører som vanlig M-pakke med oppvarming, kvalifisering og finaleheat, etterfulgt av bespisning. prisen er som vanlig 275kr per pers Mer info på Facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=340916822068#! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Trefflåt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Trefflåt? Var vel ringetonen min i noen måneder sommeren 2008 den der Noen som er klar for gokart på tirsdag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 He-he... Klar for carting hvis jeg blir ferdig med regreim skifter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Lars Almlie Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Var vel ringetonen min i noen måneder sommeren 2008 den der Noen som er klar for gokart på tirsdag da? Jeg er klar Blir moro å kjøre de nye kartene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Mekkelokale: Ikke verdens beste bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Er det stemning for å prøve å få til et skikkelig Trøndelagstreff litt før påske? Tenkte da på muligheten for å samle folk fra både Steinkjer og Trondheimstreffene til et stort treff på nøytralt område. Det har jo ikke vært noe slikt på lang tid. Hvis noen har forslag til tid og sted, kan det jo dette diskuteres i begge trådene. Hvordan høres dette ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Er positiv til din ide jeg EirikL Har ikke noen konkrete forslag til hvor eller når akkurat nå da men, har mer enn nok med å bestemme meg for hvordan BMW jeg skal bytte ut E30n med, surfer meg snart gal etter noe brukandes på nett gammelt og nytt 3,5 og 7 serie osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Mitt forslag til tid er etter påske, siden da kan jeg også være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Ingen som har en gammel mobil de kan sponse meg med, evt selge svært rimelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Tja, om du har lader selv så. Telefonen er en Nokia E50, den må vel ha tynn plugg til lader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Minner om gokartcup imorgen på Bowling1 & Gokart klokken 19.00. Har prøvekjørt de nye gokartene ikveld og kan melde at de er topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Flere her som vurderer å kjøre til GS treffet i Bud i 29 mai? (Møre) ca 25 mil å kjøre en veg. jeg og samboern tenkte oss iveg ihvertfall. vert morro om flere fra trøndelag har har hevet seg med Vi tenkte å gjøre det til en helgatur på Bud camping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Det kunne vært morro å reise dit! Har aldri vært der ute før, men hvis været er bra og jeg har fri kan det være interessant! I morgen er det gocart EDIT:skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå