ESveen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 BMWCCN Landstreff 2012 Vi i avdeling Trøndelag jobber febrilsk med å få ferdig detaljene rundt et landsdekkende hovedtreff fra 15. til 17. Juni 2012. Dette er et rent sosialt treff i beste stil, Som skal være åpent for hele klubben. Treffet vil foregå på Oppdal, og vi vil ha et omfattende rebusløp, camping, felles mat, musikk, utstilling og premiering i forskjellige klasser. Håper at ved å lansere datoen så tidlig som mulig vil gjøre at mange holder av den helgen til et uforglemmelig treff. Mere info kommer så snart detaljene er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Vill det bli noe burnering etc på dette treffet? Og hvor er krambua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Landstreffet er kun sosialt treff med utstilling av bil, overnatting på campingplass, mat, drikke, musikk, og rebusløp og andre konkurranser. Ikke noe banekjøring. Krambua ligger i veita bak Olavskvartalet: http://maps.google.no/maps?f=q&source=s ... delag&z=16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Blir det BMWCCN treff paa ACR i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Verktøy for løsing av veiv/kam for single vanosbytte ønskes lånt/leiet. Hvis flere også trenger går det an å spleise. Ta kontakt på pm =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 På lørdag 12. mai er det vårpussetreff på GS bildeler i Trondheim. Tidspunkt 10.00 - 15.00 Premiering i flere klasser, loddsalg, grilling og mange fine BMW'er. Møt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Vi har også vårtur på Søndag som går til Oppdal. Oppmøte 11.00 på Statoil Klett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 dukker selfølgelig opp på gs treffet, bare så synd det er meldt regn desverre blir vårturen litt for langt unna for di fleste i nord trøndelag vil jeg tro, det blir ivertfall utelukket for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 dukker selfølgelig opp på gs treffet, bare så synd det er meldt regn desverre blir vårturen litt for langt unna for di fleste i nord trøndelag vil jeg tro, det blir ivertfall utelukket for min del. Tror du må pusse brillene dine og sjekke yr.no en gang til. EDIT: Var et litt gammelt innlegg det der ja. Er hvertfall meldt ok vær nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 http://pent.no/ http://www.yr.no/ Dette er ikke ok vær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Har vært ut å vasket bil, men tror jeg tar med meg vaskebøtta nedover også jeg Ser ikke ut til at det blir knallvær akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 må nesten se an været i morgen, di som skulle være med kunne plutselig ikke og det er litt kjedlig og kjøre 10 mil bare for og se at det regner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Oppholdsvær i byen nå hvis noen lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 må nesten se an været i morgen, di som skulle være med kunne plutselig ikke og det er litt kjedlig og kjøre 10 mil bare for og se at det regner.. Rå cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Var mange gode biler idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå