Acrula Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Ja, jeg har lyst på E36 nå, så jeg må vel kvitte meg med bilen min. Det er da en E30 325i Baur Cab 83 modell, kjørt 223000km. Det en del småfiks med den, for eks jordingsfeil på ryggelyset, det lyser hele tiden, di elektriske vinduene fungerer ikke hele tiden osv. Noe rust er det, fremme på passasjer siden, et hull på ca 1 cm i diameter. Er også litt dårlig lakk. Den er ikke EU godkjent, har ikke brydd meg med det siden jeg er 17 år, og enda en stund til jeg får lappen. Vet ikke hva mere jeg skal skrive egentli, jeg slenger ut noen bilder så får dere si noe utifra dem:) Er ingen ulyder i motoren, ingen ventiltikking osv, netopp byttet slave sylinder til clutch også. Bytter mellom aksling til uka, og et nytt eksosanlegg. Har også en helt orginal E30 320i 4 dørs som må bort, så da kan vel den følge med. Er noe rust på den, ingen speedometer(bruker det i Cabben nå) eller helt orginal, sølv farga. Det jeg synes er negativt om bilen er, den er veldi veldi lav , lakken og at felgene ikke kommer helt ut: / Det som dere ser er hvitt på sideskjørtene der er sparkel, det er nå pussa og lakka. Håper jeg får noen serriøse svar. Mvh Thomas.
jarli Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Dette er jo en bil for spesielt interesserte Men treffer du rette person bør du få 20 000
Dr_S Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Er det den som sto tilsalgs en gang med bilde av en kar som burna med den?
jon///M Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 kicker i frontruta så er d bare sony xplode inni. snakk om overdriverlse!!!
Acrula Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Skrevet Juli 15, 2007 kicker i frontruta så er d bare sony xplode inni. snakk om overdriverlse!!! Haha^^ bare til å rive bort det da? Får vel ikke bilen gokjent med det i ruta heller, så det må vel bort uansett. Jeg har kjøpt bilen som den står, henger meg ikke opp i sånne detaljer som det ^^ Skal vel ikke klage på alle som har M merke bak på sin 318i osv og da?
StigJ Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Drit nå i å kommentere tingene på bilen som dere ikke liker. Han spurte om en prisvurdering ingenting annet. Selv har jeg ikke snøring
Ole@Automote Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Spesiell bil det der, hva verdien er er vanskelig å jette men bebynn på 100 000 tusen og gå for bud, fått tak i noen felger som fyller ut så hadde verdien steget drastisk
maurtin Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Er det den som sto tilsalgs en gang med bilde av en kar som burna med den? tanken streifet meg og. men tilbake til bilen. Felger som fyller sjermen gjør mye. Viss jeg var deg ville jeg utbedret småfeilene som ikke koster all verden, bare det gjør at prisen stiger endel. aner egentlig ikke hva en slik bil er verdt
Torbjørn H Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Er det den som sto tilsalgs en gang med bilde av en kar som burna med den? Sett mange slike med den fargen, breddinga og vingen? On topic: få felgene lengre ut, fiks el-feilene, og... The wing gotta go, man
Jonass Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 De stolene er de godkjente?? Sitter nemlig i helt makan stol nå, men det er kontorstolen min som jeg kjøpte på netthandelen!! Trodde ikke de var godkjente i bil.
Acrula Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Skrevet Juli 15, 2007 Ja er nok den som burna på et bilde, men det var forrige eier, jeg er bare 17 år å har ikke kjørt den noe særlig Men det er ingen ulyder i motoren eller andre plasser, bare mellom akslingen som vibrerer litt, men den skal jeg bytte til uka. Det er jo en gammel bil og når den ikke er tatt godt vare på fra starten av så blir det vel ikke så alt for bra etter 20+ år : / Det er vel heller ikke en vanlig bruks bil, mer et prosjekt eller en bil du tar ut når det er sol Og som dere sier, ja felgene må ut, men det koster en del, hvertfall for meg. Og vinga må også bort ja, og erstattes med den vinga som hører til kittet. Angånde stolene så er jeg ikke helt sikker, tror det er FK Automotive, kosta vell 3000-3500 stykke, så håper nå di er godkjente.
325icab_88 Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Treffer du rett person klarer du kanskje å presse + - 35k ut av han
Yngvejos Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Tror nok det vil bli lettere å selge den hvis du tar av ostehøvelen på bagasjelokket. Vil tro at du må godt ned i pris, siden den har testarossa-styling og er baurcab. Baur cab er for spesielt interesserte, og de som vil ha det er nok på jakt etter en original. Testarossa-styling er også for spesielt intersserte, så jeg tror det blir vanskelig å finne en kjøper som liker begge deler. Hvis den er i god stand, burde du vel greie å få 30 000 for den.
PenguiN- Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Heh, dette var en utrolig RÅ bil! 30 000? hadde jeg hatt 40 skulle jeg ikke nølt! sykt rå bil! av med felgene og vingen så er denne LEKKER i mine øyne! Sjelden er den og! groooooomt
Torbjørn H Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Flott du er enig med meg Acrula Lov å spørre hva du ga for bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå