Superbeetle Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 jeg var stort sett fornøyd med treffet. Aldri vært der tidl og fikk sett mye nytt... MEN! jeg bodde også på camp5 og måtte ta bussen for å komme til banen. Gikk stort sett greit til banen, men fra f.eks de andre campene og hjem i 3-4tiden om natten var det helt kaos. 2t kø og en fyr som slapp folk inn etter prinsippet om at "han hadde sett at de hadde ventet en stund".. køsystemet fungerte bedre hjem fra banen etter kjøringen, men var alikevel over en times kø. Vi kom natt til fredag for å slippe køen inn til banen.. Var iallefall det vi trodde. Men fredag kl9 da alle skulle inn på campene, måtte vi jo stå i kø alikevel... Vaktene var også noe for seg selv, ta f.eks han som ikke slapp meg inn på busse, selv om jeg hadde stått fremst i køen( vel og merke fram til alle begynte å slå å dytte da bussen kom) Jeg klarte også å ødelegge billetten/armbåndet. Spurte en vakt etter nytt.. men det gikk ikke an for disse kostet 850kr stykket, så jeg måtte teipe det. Hallo Prøvde å fortelle at han kunne jo få inn det gamle... Heldigvis var en jente som var litt kvikkere.. Den tredje idioten var sjefen selv. Gatebil-Leif(eller hva han kalles). Han dirigerte trafikken på fredagen, og stresset sånn at han ikke engang kunne svare på når campen åpnet.. Neste år/september blir det en alternativ camp for så å kjøre bilen til banen hver dag, evt utstillingsplass! Så jeg kommer nok tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Gatebil har dratt dette for langt mener jeg!!! Og priset seg altfor høyt..Jeg reiser IKKE på gatebil neste år... her er min lille rapport: Jeg er fullstendig klar over prisene og er ikke det som irriterer meg mest etter mitt besøk på treffet lørdag!! Er oppholdsvær da jeg ankommer stedet og blir sendt videre... og videre til jeg blir vinket inn en grusvei.. blir litt skeptisk med engang men tenker som så at jeg får se om det er mulig å finne en plass der inne! Etter noen hundre meter kommer vi rundt en sving der jeg ser et stort jorde der de vinker bilene inn!! Nå har jeg ganske så lav bil med M3 front OG GT-leppe så jeg vinger inn til siden rett før jorde og det er da GOD plass til de bak meg å komme forbi.. parkeringsvakten ser surt på meg og vinker meg videre.. jeg forklarer kort at jeg ikke kan kjøre inn på jorde fordi bilen min er for lav, da blir han sur og ber meg strengt om å få opp farten og kjøre!! "Det der går så bra så" sier han til meg og flirer.. Jada jeg lusker meg sakte (og grinete) inn og får til slutt parkert, da har allerede frontleppa sprukket på ene siden.. Når jeg skal reise igjen har det striregnet og resten av frontleppa blir vrengt under bilen og takk til den.. så blir vi stående igjen nede i gjørma og venter på tauehjelp!! Blir tauet ut av jorde og legger det som er igjen av frontleppa bak i bilen og HJEM!!!! Helvetes arrangører asså, det må da være mulig å høre på hva folk sier!!!!! Er min feil at bilen er så lav men jeg må da vel få lov til å avgjøre selv om jeg skal ødelegge bilen eller ikke.... Skulle dyttet hodet til vaktene langt nede i gjørma og tråkket på det!!! Eller sparket... trur e hadde gått av hengslene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 trur e hadde gått av hengslene!! Var bare dritlei og frustrert da jeg skulle hjem, og da var heller ikke vaktene der så.. var i det minste hyggelig unggutten som tauet meg opp igjen.. har heldigvis en ekstra GT-leppe som skal på igjen de nærmeste dagene og så lenge jeg ikke blir jaget inn på et jorde skal nok den sitte trygt der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Etter å ha lest hva som er skrevet her, så har jeg funnet ut at jeg aldri skal på Gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Etter å ha lest hva som er skrevet her, så har jeg funnet ut at jeg aldri skal på Gatebil Er nok endel her som synes jeg klager fælt osv osv men er nok også mange som kan være enige i at dette arrangementet har begynt å bli for stort og de klarer ikke legge ting godt nok til rette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 I fjor kom vi på fredagen og fikk oss plass og alt var i grunn bare velstand. Så skulle vi en tur til sarpsborg utpå lørdagen så vi fikk bada litt. Når vi kom tilbake sto Leif Nilsen og noen andre Rambovakter og nekta og sleppe oss inn selv om alle hadde betalt seg inn dagen før, og vi hadde plass inne på campen med telt og alt. Vi ble beordret opp på ventecampen for å parkere for så og måtte gå tilbake, senere på dagen gikk vi og henta bilen, da kjørte vi rett inn uten noe problem. Har vært et par ganger på våler og et par ganger på rudskogen nå, vil si at Vålertreffet er mange ganger kjekkere, mye mindre avstander og kø der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 bmwccn når har di neste treff å hvor? skal du kjøre pent og ikke breit er car club greit. men vil du ha det litt gøy, burne og drifte litt er ikke dette noe for deg. tror bmw car club er ment for entusiaster litt opp i åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 syns ting var helt ok jeg..enste jeg har å klage på er at det toalett opplegget må bli bedre....fløt nesten over kvalmt rett og slett.8 dasser på 4000 mann som er på fest er ikke i nærheten av godt nok.kan da ikke koste så mye og få flere toaltetter og da separere dame og guttedass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 jeg var der for første gang i år.. hadde vel kanskje litt for store forventninger. vi bodde i fredrikstad og hadde planer om dagsbillett lørdag og søndag.. lørdagen kom vi på ettermiddagen og var LAAANGE køer og mye regn, så vi droppet det og dro til sverige. søndagen kom vi vel i 11-12 tiden? relativt lite kø og fikk parkering på naf banen tror jeg det var.. synes det var kjekt der i noen timer.. breisladden var iallefall oppskrytt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Etter å ha lest hva som er skrevet her, så har jeg funnet ut at jeg aldri skal på Gatebil Er nok endel her som synes jeg klager fælt osv osv men er nok også mange som kan være enige i at dette arrangementet har begynt å bli for stort og de klarer ikke legge ting godt nok til rette!! Helt enig med deg. Syns hele greia har blitt tragisk. Så deg på vei nedover forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Etter å ha lest hva som er skrevet her, så har jeg funnet ut at jeg aldri skal på Gatebil Er nok endel her som synes jeg klager fælt osv osv men er nok også mange som kan være enige i at dette arrangementet har begynt å bli for stort og de klarer ikke legge ting godt nok til rette!! Helt enig med deg. Syns hele greia har blitt tragisk. Så deg på vei nedover forresten Godt å høre noen er enige Hvor så du meg da? Hmm lurer på om jeg la merke til bilen din.. *tenke* pleier å legge merke til E36*er, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Dette var første gang på gatebil for min del, og det var egentlig for det meste helt greit. Siden vi var ved camp inngangen på torsdagen i 9 tiden så slapp vi alt stresset med ventecamp og laaange køer. Etter ca 30 min i kø, kom vi fram til vaktene som opplyste om at dette var inngangen til party campen, kult tenkte vi og kjørte inn. Det dumme var at vi fikk telt plass like foran en buss med festglade svensker og noen sinnsyke høytalere. De begynte vel å drikke i 10 tiden (om morgenen) og holdt det gående hele natten. Ble altså ikke så mye søvn den natten. Fredagen var den beste dagen for våres del. Tilbrakte hele dagen på banen i finværet. Etterpå var det inntak av store mengder øl, (3,5%, gotta love it..!) og det var bra med liv, spesielt hos de svenske naboene våre. Han ene av de ikledde seg en dahlback racing string og gikk rundt og tafset på alle jenter som gikk forbi.. sikkert gutter og, fyren var helt kanon dritings. Lørdagen var kjip, med mye mye regn og alt for få paraplyer til salgs. Da vi kom tilbake til teltet vårt etter en tur på banen var jordet et eneste stort gjørmehull.. Vi tok derfor en kjapp beslutning om å pakke sakene og dra, og tror ikke vi var de eneste som gjorde det. Alt i alt, helt ok, men ødelagt av været. Men neste gang blir det hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rotor von schnell Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 den største grunne til ikke å dra på gatebil mer er vel dette : http://www.onlinemagasinet.no/artikkel. ... ArtID=3944 Selv Helene Rask synes det blir for stort og ikke det samme lenger! hehe. nei da;) Har begynt å gå lei det selv med åra, skal man ha det gøy der lenger må man være dritt før man kommer til rudskogen og helt til man drar. Dermed blir køer og alt annet bare gøy siden alt er gøy når man er full og rølpete og lager kvalm blir alt gøy.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Etter å ha lest hva som er skrevet her, så har jeg funnet ut at jeg aldri skal på Gatebil Er nok endel her som synes jeg klager fælt osv osv men er nok også mange som kan være enige i at dette arrangementet har begynt å bli for stort og de klarer ikke legge ting godt nok til rette!! Helt enig med deg. Syns hele greia har blitt tragisk. Så deg på vei nedover forresten Godt å høre noen er enige Hvor så du meg da? Hmm lurer på om jeg la merke til bilen din.. *tenke* pleier å legge merke til E36*er, hehe Kjørte på E6 da jeg så du stod på en bensinstasjon, så kjørte jeg av på en Statoil like etterpå og stod der, da kom du kjørende på E6 Det var like før du kjører av E6 mot Rakkestad mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Etter å ha lest hva som er skrevet her, så har jeg funnet ut at jeg aldri skal på Gatebil Er nok endel her som synes jeg klager fælt osv osv men er nok også mange som kan være enige i at dette arrangementet har begynt å bli for stort og de klarer ikke legge ting godt nok til rette!! Helt enig med deg. Syns hele greia har blitt tragisk. Så deg på vei nedover forresten Godt å høre noen er enige Hvor så du meg da? Hmm lurer på om jeg la merke til bilen din.. *tenke* pleier å legge merke til E36*er, hehe Kjørte på E6 da jeg så du stod på en bensinstasjon, så kjørte jeg av på en Statoil like etterpå og stod der, da kom du kjørende på E6 Det var like før du kjører av E6 mot Rakkestad mener jeg å huske. Ahh ja stemmer det ja.. da husker jeg det og om jeg ikke husker helt feil så mener jeg at jeg fikk med meg bilen din asså!! Prøver å følge med på litt mer enn dumpene i veien foran meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå