Gå til innhold

kjør som folk. snart går det vel ikke ann å forsiker BMWer..

PIIIPower
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154075

Skal være litt forsiktig, men styla bmw, 18årig sjåfør.. og mest sansynelig høy fart.. IDIOT.. Synd på pasasjerene og de som møtte denne da...

Kan jo likegodt være 80 åringen sin feil da, de er skumle i trafikken de også, men det er mye uvettig kjøring blant 18 åringer ja, tror de er verdensmester når de står der med lappen i handa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har egentlig veldig mange ungdommer den holdningen? :?

Tror kanskje det er pga. av at¨ungdommer¨ikke har hatt lappen i 10 år, og ikke har fått ræst ifra seg.. Det er jo gøy å kjøre fort? På bane selvfølgelig, eller Hitler sin vei i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har egentlig veldig mange ungdommer den holdningen? :?

Det er egentlig et veldig interessant spørsmål, men rent evolusjonsmessig kan forklaringen være at hvis man ikke er litt ekstra sulten og vågal - kanskje til og med dumdristig når man er ung når man trolig ikke særlig langt her i livet. Når man blir eldre safer man for mye og holder igjen selvom man egentlig vet at man burde utnytte de mulighetene som er der. Dette betyr selfvølgelig ikke at man behøver å oppføre seg som en lømmel i trafikken når man er 20 år gammel... det finnes ingen gode unnskyldninger... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og forsikre en 325i E36, så tror jeg nok du får se andre tall..

Hva slags forsikringsselskap bruker du?

hørt på 325 e36 en gang får et par år sia.. var u-saklig dyrt!

jeg bruker Gjensidige... billigere forsikring på 320ci'n enn jeg hadde på 318 e36en jeg hadde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...