PIIIPower Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154075 Skal være litt forsiktig, men styla bmw, 18årig sjåfør.. og mest sansynelig høy fart.. IDIOT.. Synd på pasasjerene og de som møtte denne da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 wtf.. det stod faktisk ikke nevnt BMW i denne artikkelen, som det ellers bruker å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Stod i artikkelen til Dagbladet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 wtf.. det stod faktisk ikke nevnt BMW i denne artikkelen, som det ellers bruker å gjøre! Akkurat det samme jeg tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 wtf.. det stod faktisk ikke nevnt BMW i denne artikkelen, som det ellers bruker å gjøre! Nå står det bare hvis det ikke er en BMW som er innblandet. Det regnes som en selvfølge liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154075Skal være litt forsiktig, men styla bmw, 18årig sjåfør.. og mest sansynelig høy fart.. IDIOT.. Synd på pasasjerene og de som møtte denne da... Kan jo likegodt være 80 åringen sin feil da, de er skumle i trafikken de også, men det er mye uvettig kjøring blant 18 åringer ja, tror de er verdensmester når de står der med lappen i handa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Jeg er 20, og verdensmester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Hvorfor har egentlig veldig mange ungdommer den holdningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Er kanskje derfor det var en sak i dagbladet denne uken om heving av aldersgrense på lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 går ikke ann å forsikre BMWer?? synes ikke det er så ille forsikring jeg!kjøpte akk en 320ci 2002 modell 170 hk..60%bonus 12000 kjøre lengde,7500 i året med full kasko! synes ikke det var ille.. jeg er 22 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Prøv og forsikre en 325i E36, så tror jeg nok du får se andre tall.. Hva slags forsikringsselskap bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Hvorfor har egentlig veldig mange ungdommer den holdningen? Tror kanskje det er pga. av at¨ungdommer¨ikke har hatt lappen i 10 år, og ikke har fått ræst ifra seg.. Det er jo gøy å kjøre fort? På bane selvfølgelig, eller Hitler sin vei i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Hvorfor har egentlig veldig mange ungdommer den holdningen? Det er egentlig et veldig interessant spørsmål, men rent evolusjonsmessig kan forklaringen være at hvis man ikke er litt ekstra sulten og vågal - kanskje til og med dumdristig når man er ung når man trolig ikke særlig langt her i livet. Når man blir eldre safer man for mye og holder igjen selvom man egentlig vet at man burde utnytte de mulighetene som er der. Dette betyr selfvølgelig ikke at man behøver å oppføre seg som en lømmel i trafikken når man er 20 år gammel... det finnes ingen gode unnskyldninger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Prøv og forsikre en 325i E36, så tror jeg nok du får se andre tall..Hva slags forsikringsselskap bruker du? hørt på 325 e36 en gang får et par år sia.. var u-saklig dyrt! jeg bruker Gjensidige... billigere forsikring på 320ci'n enn jeg hadde på 318 e36en jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Tror nok at E36 egentlig er veldig utsatt, men 325i tar jo kaka.. Hørte på en 325i hos IF får noen år soden og de skulle ha 90000,- kasko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå