bizzy Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Vær med og stem frem 3-serien på ukens-pool hos http://www.amotor.no Hvertfall så vi slår Audi og mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Stemt.. Men hadde A5 stått der.. hadde jeg nok stemt audi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 stemt, men får ikke se resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Ukens poll Har du GPS i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Stemt.. Men hadde A5 stått der.. hadde jeg nok stemt audi.. Etter å ha møtt en A5 i går så er jeg HELT enig med deg, Det var litt av et smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Stemt.. Men hadde A5 stått der.. hadde jeg nok stemt audi.. Etter å ha møtt en A5 i går så er jeg HELT enig med deg, Det var litt av et smykke! It is! 88% til 3-serien. Jeg synes erlig talt ikke en E90 er noe penere enn A4 eller C-klasse. E92/93 derimot er pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 A5'en er jeg ening i er ett virkelig pent byggverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Synes A5 er like stygg som alle andre Audier, ser ikke en ting på denne bilen som er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjojoh Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Stemt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Da har jeg og stemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Stemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Ble jo egentlig mistenkelig stor ledelse til 3-serien nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 stemt nå jeg og. 3 serie leder med 88%^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Stemte 3-serie, men egentlig er nye C-klassen en penere bil enn e90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Mm... plutselig er 3-serien den kjipeste i den klassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå