Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fryktelig! Blæ. Når skal BMW komme med skikkelig biler og ikke disse ekstremt overvektige wannabe-traktorene?

hehe... så du er ikke så begeistret over X-serien med andre ord!? Syns det er flott at BMW lager disse modellene for kunder som vil ha en sporty og tøff SUV med god kvalitet og fantastiske kjøreegenskaper!

Blir spennende å se den uten plastikk, og med specs!

Skrevet
Fryktelig! Blæ. Når skal BMW komme med skikkelig biler og ikke disse ekstremt overvektige wannabe-traktorene?

hehe... så du er ikke så begeistret over X-serien med andre ord!? Syns det er flott at BMW lager disse modellene for kunder som vil ha en sporty og tøff SUV med god kvalitet og fantastiske kjøreegenskaper!

Blir spennende å se den uten plastikk, og med specs!

Enig med Skwalley

Skrevet

... Syns det er flott at BMW lager disse modellene for kunder som vil ha en sporty og tøff SUV med god kvalitet og fantastiske kjøreegenskaper!

Vi tar den uttalelsen en gang til... X3/X5 har "fantastiske kjøreegenskaper"... Hvorvidt det er fantastisk at BMW har klart å få en 2245 Kg tung traktor som X5 til å oppføre seg nogenlunde som en alminnelig bil er et åpent spørsmål. I de fleste andre sammenhenger blir det jo nettopp poengtert at en BMW har bedre kjøreegenskaper enn de fleste alminnelige biler... og X3/X5 har absolut ikke bedre kjøreegenskaper enn modeller fra 1-serien, 3-serien, 5-serien, 6-serien eller 7-serien. Hvordan da X3/X5 kan ha fantastiske kjøreegenskaper er derfor utenfor min forstand... med mindre du ikke egentlig mener at X3/X5 er en traktor med fantastiske kjøreegenskaper... :wink:

Skrevet
Hvordan da X3/X5 kan ha fantastiske kjøreegenskaper er derfor utenfor min forstand... med mindre du ikke egentlig mener at X3/X5 er en traktor med fantastiske kjøreegenskaper... :wink:

Tror Skwalley mente i forhold til andre SUV'er.

Personlig synes jeg X3'en kjører som liten personbil, ala Golf klassen, med andre ord er den lettkjørt og føles god på veien.

Jeg har ikke kjørt X5, men den har iallefall et kanonstivt understell (uten at det nødvendigvis gir gode kjøreegenskaper).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...