Haug530D Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 hahaha, ja dette var morsomt å lese, selv synes jeg mamma sin 1.1 Fiesta var sprek når jeg var 12-13 år , men det er vel fordi det er ett motorvolum på 11 liter på den det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 E9 3.0 CSi... jepp... E9 3.0 CSi er min drømmebil... OI! Den var rå, har jeg aldri sett eller hørt om før.. Finnes noen i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 E9 3.0 CSi... jepp... E9 3.0 CSi er min drømmebil... OI! Den var rå, har jeg aldri sett eller hørt om før.. Finnes noen i Norge? her er en CS http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... Xeb3153611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=5 ... ht=#552796 Dette er bilen vettu! Kjenner en som har nesten lik. De går bra og de her! Her har han også vært på ferde Flott at Bush syns en 518 går bra til sammenligning med 545 turbo`n, tror ikke den han kjenner hadde vært noen helt for ham lengre hadde bush fått sittet på i 545`n. Morsom fyr han der Bush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Kan vi egentlig ikke bare stenge denne tråden ? Du er jo en skikkelig partykiller... tråden er håpløs og den er ikke årets tråd, men litt spaz må vi ha av og til. Drømmebilen varierer fra dag til dag, men la meg nå se... E9 3.0 CSi... jepp... E9 3.0 CSi er min drømmebil... Så Fredrik om dette ikke er årets tråd, hva så er? Helt enig angående partykiller meningen Så får å dra den litt lenger skulle jeg likt å hørt hva "onkel Morten" hadde som sin drømme bil? Drømme bilen min er som Fredrik nevner varierende fra dag til dag. For å ta ut en eller 2 da M3 E46 eller 635csi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Det er èn person i denne tråden som deler ip-adresse med Bush. Yngre bror i huset kanskje? Aaah! /me want to know! Har jo ikke tilgang til IP-info etter jeg avtrådte som moderator...Men Bush har faktisk ett serisøt innlegg i en annen tråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=553575#553575 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 kan ikke tenke meg at de gamle tonge traverene med 1.8 gikk så utrolig da.. Du, onkel Morten sin 518i klarte å kjøre 90km/t..... i 3 GIR!!!!! Hvor mange biler utenom Lamrogini og Ferrari og Porshe klarer det? Også rally biler og formel 1 da seff, men vi prater jo tross alt om bimmerser. e30 m3? er ikke det litt sånn bestemor-børse da? Er i hvertfall det onkel Morten pleier å si.. hehe, men han er jo litt gæern da. Også er han litt fyllikk. Men jeg tror nok en 518i hadde kjørt fra en m3. (m3 = 3 liter motor og 518i = 5,18 liter motor) hvis jeg ikke har misforstått helt. Kødder du..? Gammel er du..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 He he har ristet av latter i hele dag av denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Lets get retarded in here..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 OI!Den var rå, har jeg aldri sett eller hørt om før.. Finnes noen i Norge? Er den rå ?... hvordan vet du det ?... kan man høre på Spiritus Sancti i den ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Det er èn person i denne tråden som deler ip-adresse med Bush. Yngre bror i huset kanskje? Nah, skal bare se de har nærmere slektsbånd enn det. Samme person etter et par pils som vil kødde med forumet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Fredrik: Søkte etter bilen på google og fant en wikipedia side om den! men den var ikke lik som den som ble postet her.. denne hadde svær vinge og greier! Spiritus Santi har jeg aldri hørt før, på linken din så de ut som et skikkelig emo-band hehe. Men det går helt sikkert an vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Hahahahaha Keep posting here pleas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 HAHAHAHA! Bush for president Nå har du fått svar på mange dumme spørsmål, nå er det vår tur; SERIØST, hvor gammel er du??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg