KireS Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Dette er virkelig en strøken drømmebil http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... YLFk504651 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Var nyydelig den der M5'en *sikle* Får bare håpe jeg vinner i lotto ellerno i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Var meget fet, men til den prisen der hadde jeg heller kjøpt en 2002 modell m3:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 E39 M5 er absolutt drømmebilen ja men i en annen farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 strøken M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Var meget fet, men til den prisen der hadde jeg heller kjøpt en 2002 modell m3:) x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 x3 Men, fet bil. ikke noe å si på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 det var drømmebilen ja.fargen var pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 men i en annen farge.. Hæ Toro, det kan du ikke mene? . Menmen, smaken er som baken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Tjo, jeg kan vel mene hva jeg vil Fargen er forsåvidt grei, men ville ikke valgt den på en ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Tjo, jeg kan vel mene hva jeg vil Fargen er forsåvidt grei, men ville ikke valgt den på en ny bil Enig, Alpina hvit M5 E39 tror jeg hadde vært stili, da hadde du hatt en bil som ikke så mange har, selv om M5 ikke er så veldig vanlig uansett, tenker da i forhold til vanlig 5 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 hmm... noen som veit om dette er en 518 som er sveiset foran og bak? Veit at det selges en slik i oslo om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 e39 fins vel ikke i 518.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 e39 fins vel ikke i 518.. Nope . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Var vel den jeg spotta i sommer da jeg var innom Bolia i Drammensveien: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå