Oderschvank Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 ja og det ser liksom bedre ut med et stooort hvit ledig felt istedenfor et lite Norgeflagg og en "N" der på blå bakgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg bestillte meg MED flagg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Men husk at når du bestiller uten flagg, vil du få et større hvitt felt på ene siden. Trangsynet ville ikke "midtstille" nummeret når jeg spurte. Vel, nå har man faktisk 3 alternativer når det gjelder de nye skiltene.. - Med flagg - Hvit klistrelapp over blått feilt (tall/bokstaver ikke midtstilt) - Rent, hvitt skilt (tall/bokstaver midstilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Dr_S sine skilter er jo midtstilt. Ser jo bra ut det, bedre enn den hvite klistrelappen. Men jeg heier på blått felt. Har forøvrig aldri heller forstått greia med flagg på juletreet... Hva har det med jul å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Ja, så at Dr.S hadde midtstilt, kanskje jeg traff på feil kjerring når jeg bestillte nye..... H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Små norske flagg passer best på juletre & kransekake spør du megNye kjennemerker uten, ser rent og pent ut Men husk at når du bestiller uten flagg, vil du få et større hvitt felt på ene siden. Trangsynet ville ikke "midtstille" nummeret når jeg spurte. H Feil, feil og atter feil. Du bare sier du skal ha uten felt med flagg og N. Blir ikke noe større felt på ene siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Kanskje jeg må få bytta selv. Ikke direkte stilig med det gamle med de rustene skruene i. Da kan jeg endelig få meg bimmers skiltplate også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Banesnurrer? skal vel kanskje holde kjeft, skal ikke se bort i fra at jeg snurrer på våler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 ":4y8x409z]Kanskje jeg må få bytta selv. Ikke direkte stilig med det gamle med de rustene skruene i. Da kan jeg endelig få meg bimmers skiltplate også Anbefales veldig fra min side ihvertfall. Skilt med skruer i ser jo ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 ":jlt3vj8l]Kanskje jeg må få bytta selv. Ikke direkte stilig med det gamle med de rustene skruene i. Da kan jeg endelig få meg bimmers skiltplate også Anbefales veldig fra min side ihvertfall. Skilt med skruer i ser jo ikke ut Ja, det burde du [space]. Jeg synes det er en enkel, men effektiv oppgradering. Jeg har skrudd mitt rett i fangeren forran. Synes det er penest med minst mulig forran der. (Les; skilt-holdere og -plater.) Har propper på skruene. Hvit på det hvite og blå på det blå. Forøvrig godt å se det er andre som også bryr seg om skilt. De fleste rundt meg bare rister på hodet og ler av meg... Jeg gledet meg faktisk til det skulle komme blå oblater, så det skulle passe bedre mot det blå feltet, og resten av bilen. (Les; BMW- og Hartge-emblemet.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Haha, baneracer faktisk! Du har jo like mye horn i panna du, steffan Horn? Hmm, det har jeg ikke sett... . Men jeg er enig med Magnus, skilt er viktig! Skilt må de være strøkne, gamle oblat skrapes av og nye må klistres helt rett på og rustfri skruer er ett must for de som trenger å skru fast (har det selv ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg er faktisk nøye med oblatene selv. Fjerner de gamle helt og vasker med rødsprit før jeg setter på de nye. Verste jeg ser er en bunke med oblat oppå hverandre eller den andre varianten, klistre de på alle mulige steder på skiltet. Finnes jo de som har samla på alle :lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Verste jeg ser er en bunke med oblat oppå hverandre eller den andre varianten, klistre de på alle mulige steder på skiltet.Finnes jo de som har samla på alle :lol Ikke sant!! Hva er det folk tenker på med det egentlig, -se jeg har bet. årsavgift i alle år?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Personlig synes jeg faktisk at det ble litt nakent og kjedelig uten flagget, så jeg holder en knapp på at det er penest jeg Synes ihvertfall det ble veldig pent med nye skilt MED flagg på min E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå