Stephan.s Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 En litt spennende nyhet fra VG i dag http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=154642 Lurer på hva det vil koste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durag318 Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Trur nok ikke det blir så ille billig ihvertfall. Men det tar de vel igjen på å ta rikelig for å stå der tenker jeg. Tipper at timesprisen vil ligge på rundt 100 lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Må si jeg ble litt skeptisk av videoen. Når de måler bilen, skyves noen skinner inntil hjula, det kan ikke være noe særlig for dem med lavprofil. Men kult konsept likevel. Liker spesielt den biten med at bilen står trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 det p-huset skal ikke jeg inn i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Hehe et sånn parkerings hus har jeg ikke sett før:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 digg ! Men er det så mye som en ripe i felgen når jeg kommer tilbake blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Robot-automatikk kombinert med biler har jeg lite sans for. Sikkert effektivt dog! Sett mye spenstige parkeringshus i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Et bilde jeg tok i New York i fjor sommer: Samme løsning, bare utendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Så trange som enkelte parkeringshus i Oslo er, så hadde dette vært helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Forstår heller ikke hva folk har i mot disse løsningene.. stoler mer på maskiner enn alle slags rare folk rundt bilene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg stoler mer på maskiner enn mine egne parkeringsferdigheter også jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jøss, kansje kunne reise på et senter uten at bilen er full av senter bulker da. Som mange andre ble jeg litt skeptisk til skinnene som sikkert kan lage merker/hakk på enkelte felger. Videre skeptisk om det skulle bli en skade er det eiers forsikring som må erstatte og ikke parkeringsselskapet forsikring. Merklig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Forstår heller ikke hva folk har i mot disse løsningene.. stoler mer på maskiner enn alle slags rare folk rundt bilene mine. Ja folk med handlevogner bør en passe seg for, er alltid noen folk som vingler rundt og tror de eier alt og alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Robot-automatikk kombinert med biler har jeg lite sans for. Sikkert effektivt dog! Sett mye spenstige parkeringshus i Japan. hvem lager bilene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Tøft!! Helt til maskinen stopper og du får ikke henta ut bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå