Gå til innhold

Felleskjøring Våler BMWCCN for Vestfold (Telemark)

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

godt at det ikke bare var meg som reagerte på den harde kjøringen. Men må jo ta litt kritikk selv og for jeg prøvde jo tross alt å henge meg på, og det gjør ikke meg no my bedre da, men jeg kunne ikke veien og måtte henge på for å finne frem. Dette resulterte i et par skumle forbikjøringer fra min side som jeg ikke har kommet til å tatt har jeg hatt "god tid". Var jo tåke og all ting og plutselig kom det frem en midt rabatt og et lyskryss ut av tåka frammi veien der :lol: fikk kastet meg inn sent nok til å finne ut at lyshornet til han bak fungerte. :oops:

Håper neste gang at folk tar det roligere. Jeg skal ihvertfall programmere inn Våler på Gps'n min så jeg kan finne frem i mitt eget tempo. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må legge inn en takk til han i den hvite 02'en som leda oss baktroppen trygt fra det siste bensinstasjonstoppet til banen. Gikk i greie hastigheter, og alle bilene klarte å holde følge.

Var jævlig skeptisk til den kjøringa fra skedsmokorset ja. Gjhorde det ikke bedre at en ikke kjenner veien, og tåka ligger så en så vidt ser baklysa på bilen forran. Ikke forhold som tilsier at jeg kjører såpass over fartsgrensa....

edit:

for en gangs skyld ikke eneste e46 sedan. Var vel 2 svarte og 1 eller 2 sølvgrå :)

Her er hvertfall den Peneste ;) :

http://s36.photobucket.com/albums/e40/2 ... G_1275.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som idiot kjøring oppover.. Banen er leid en hel helg, men alikevel må det settes egne liv å andre liv på spill for å leke på offentlige veier. Høres ut som det var nøye gjennomtenkte takter.

Det kan du trygt kalle det! Hadde ingen anelse om at ting skulle gå så fort! :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk til han i 02 ja fordi vi lå alene i følge en stund [space], uten helt vite hvor vi kjørte oppover. Så backa vi ut også på veien hjem over noe som var greit etter hvert. Kan ikke si for min del at jeg hadde noen ukontrollerte farlige forbikjøringer men. Uansett litt roligere tempo neste gang er ikke feil for min del.

Syntes dette har vært en fin dag. Familie kjøring med veileder som første gangs kjøring på bane. Lærte utrolig mye av denne veilederen om sporvalg etc. Mye og huske på som må sitte der og da (flagg,tangering,giring,bremsing, rattutslag/jevne kurver og ja helst litt fart). Takk til SteffanC for at jeg fikk sitte på. Nå vet jeg litt om hvordan de store gutta kan bruke bilen på bane også:-).

Ellers var det mye fine biler og se samt mange nye folk som jeg ble kjent med. Heldig med været også da det begynte regne når vi reiste hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Var grei kjøring hjemover til vi kom ut på 4 felten. Da fikk vel gutta blod på tann og "bly på fot" igjen :) Var jo ganske tett trafikk nedover i dag.

Hadde politiet hatt en radarkontroll på vei oppover der hadde vel halve forumet/bmwccn fått skikkelig ukestreff sammen, med aktiviterer som pallespikring osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...