Haug530D Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Tok noen bilder på Biltreff i Haugesund i går, desverre så ble jeg tom for strøm i kameraet så det er ikke så mange: Eldste mannen og en kammerat (han i Bmw jakke er min) E39 med stereo, kun 118db på dbdrag, ikke mye Bror til dama har tenkt å gjøre noe tilsvarende med sin Passat. E30 drifting samme bil. Supra drifting En på moped som måtte prøve, skal si folk lo når han begynnte. Merce med lite futt i M3? noen her på forummet sin? tror han knakk noen akslinger, da han var uheldig å kom nedi en hump, måtte slepes til skudesnes. Litt stili motivlakkering selv om det er en Audi Disko lys under bilen? Ellers så var det en del E30'er og E39 der, bare dummt jeg ikke fikk tatt noen flere bilder, men kanskje andre sitter på flere bilder.
javewl Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Mye kjent her ja! Er det en supra som drifter der?
Haug530D Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 Mye kjent her ja!Er det en supra som drifter der? Supra ja, var ikke så mye drifting der egentlig, men det var litt skummelt der noe han med M3'en fikk erfare, ellers var det DB konkuranse, utstilling av biler og mye råkjøring , var nok litt større treff i Bergen i dag.
Lars89 Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Er nok ikke noe SUpra det der nei. Er en Nissan 200sx S14A.
Haug530D Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 Er nok ikke noe SUpra det der nei. Er en Nissan 200sx S14A. Ok, my bad, er ikke så voldsomt inne på Japanske bilmerker, så ikke så veldig nær etter heller, måtte springe etter guttungen hele tida med barnevogn på slep, mens dama var inne på Oasen å sjoppa
E.H.D Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Søren, var dette nå på fredag. Hvorfor viste ikke jeeg om dette
Mexos Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Var på dette treffet ifjor i haugesund Synes det er veldig mange pene biler i det området. Er mye Bmw Spes på Bømlo,. Hentet bilen min der. var bra bilder
TOREBMW Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 her er noen flere.kommer flere fra meg etterhvert
Haug530D Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 Hvilken E39 er den sølvgrå der, noen som vet? kikket oppi motorrommet og der sto det 3.2 på motoren, er ikke det en M3 motor? Skjønnte liksom ikke helt det der.
SSM Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Mye kjent her ja!Er det en supra som drifter der? Supra ja, var ikke så mye drifting der egentlig, men det var litt skummelt der noe han med M3'en fikk erfare, ellers var det DB konkuranse, utstilling av biler og mye råkjøring , var nok litt større treff i Bergen i dag. 200sx S14a som spinner rundinger...lite til drifting der i gårdern... Og du, M3!? hehe, en 4 dørt M3?? Tror ikke det nei!! Var på dette treffet ifjor i haugesund Synes det er veldig mange pene biler i det området. Er mye Bmw Spes på Bømlo,. Hentet bilen min der. var bra bilder Det er første gang Max Power har skjekka stripa i Haugesund, så du var nok ikke på et slikt treff i fjor. Dessuten er det ikke mye brukende BMW på Bømlo, stort sett bare ubrukelige kebab E36! Du kjøpte bilen til Simonsen?? Hvilken E39 er den sølvgrå der, noen som vet? kikket oppi motorrommet og der sto det 3.2 på motoren, er ikke det en M3 motor? Skjønnte liksom ikke helt det der. Jeg og kjikka litt på det, og la merke til ved første øyekast at det stod Alpina 3.2 på den så... Er vel B3 3.2 motor det? Var ikke Alpina bil hvertfall, da hadde den hatt V8. Ingen som fikk bilde av den ENESTE M3en på treffet??
TOREBMW Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 jeg har ingen bilder av den ENESTE m3`en ihvertfall det var ingen m3 som spant der, men dem kommer i 4dørs versjon da
RoaldJ Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 dette er i utgangspungtet en 316 eller 318 som det er satt en 6-syl. i.. usikker på hvor stor... skal få sjekke hva som ble ødlagt da han havnet nedi kommelokket
SSM Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 jeg har ingen bilder av den ENESTE m3`en ihvertfall det var ingen m3 som spant der, men dem kommer i 4dørs versjon da Jeg var der med min hvertfall... Så ingen andre M3 er der.. Bare sånne "wanna be" som din:P hehe. Hvorfor fyra du ikke for å vise litt krefter og turbo sekser lyd?? Etter det jeg har forstått så kommer M3 KUN i coupè. Om det er satt 6er over eller hva det måtte være, så er det fortsatt ingen M3!
TOREBMW Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 jeg har ingen bilder av den ENESTE m3`en ihvertfall det var ingen m3 som spant der, men dem kommer i 4dørs versjon da Jeg var der med min hvertfall... Så ingen andre M3 er der.. Bare sånne "wanna be" som din:P hehe. Hvorfor fyra du ikke for å vise litt krefter og turbo sekser lyd?? Etter det jeg har forstått så kommer M3 KUN i coupè. Om det er satt 6er over eller hva det måtte være, så er det fortsatt ingen M3! så heldig du er så har en orginal m3 da gitt hehe..joda da lærte du noe nytt idag, m3 ble levert som sedan.grunnen til at jeg ikke har en orginal m3 er fordi jeg synes det er forferdelig og se folk bygger om org. m3 e30 som det er så få igjen av.da er det bedre og bygge om isteden.defor jeg har en "wanna be" sitat bmwinfo.com The E36 M3 was introduced at the end of 1992. It came available in 1993. This model had a six cylinder engine with 286 HP. It had a top speed of 250 km/h. In 1994 the M3 convertible and sedan came available. In 1995 the M3 received a small face lift and a new engine. The orange indicators were replaced by clear ones and a six speed gear box was standard now. The new engine now had 321 HP. The sedan went out of production in 1997. The coupe and convertible were available until 1999. http://www.bmwinfo.com/pictures/00864.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå