Gå til innhold

Bilder: BMW CCN treff Våler 01.09.2007

mhfoto
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MEGET flotte bilder! Hva slags kamera er brukt?

Takk for alle bra tilbakemeldinger :)

Bruker et Canon 30D kamera, denne gangen hadde jeg et Canon EF 500mm F4.0L IS Objektiv.

Gikk jo ut fra at det var Canon L linser inne i bildet her, men at det var så grommt hadde jeg ikke trodd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det heavy utstyret så er det ikke rart man vil ha litt for arbeidet! (Den linsa er...d-y-r) :D På BMWCCN er folk allerede igang å klage.. haha. Same old song :roll:

Kjør på med mer bilder, dette er av ypperste kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det heavy utstyret så er det ikke rart man vil ha litt for arbeidet! (Den linsa er...d-y-r) :D På BMWCCN er folk allerede igang å klage.. haha. Same old song :roll:

Tja! så en som ytret misnøye med at det var en ren kommersiell aktør som prøver å gjøre butikk på bilder fra et frivillig arrangement.

MEN kan ikke si at det var mange på BMWCCN forumet som delte den meningen, så jeg kan ikke si at den kommentaren var særlig fortjent.

Jeg er innom begge forumene jevnlig og må bare si at dette forumet har jaggu sin andel av skrullinger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":33tb2qr4]Du står på god avstand da?

Regnet egentlig med det. Blir vel mer stabilt / lettere å følge bilene uten alt for mye bevegelse.

Skikkelig gode bilder. :)

Er vant til å bruke en 70-200, så når man går over til en 500 og står på samme plasser er det faktisk problemer med å komme langt nok unna. Og det er sant som du sier at det blir mindre panorerings vinkel med denne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, utrolig flotte bilder, men jeg savner bilder av min M3GT (postkassegrønn) har du noen av den? å har du bilder fra søndagen?

Skal sjekke igjennom, kjørte du på lørdan bør jeg ha noen bilder av GT din. Jeg tok ikke bilder på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja! så en som ytret misnøye med at det var en ren kommersiell aktør som prøver å gjøre butikk på bilder fra et frivillig arrangement.

MEN kan ikke si at det var mange på BMWCCN forumet som delte den meningen, så jeg kan ikke si at den kommentaren var særlig fortjent.

Jeg er innom begge forumene jevnlig og må bare si at dette forumet har jaggu sin andel av skrullinger også.

Ja, det var bare en som ytret misnøye, men har også angret på sitt utbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...