Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Husker godt e90'en din, kjempeflott bil :)

Jeg har nok tatt alle bildene selv :wink:

Takk, men i all beskjedenhet, din er mer gjennomført og påkostet remmib, og fremstår som en finere bil i mine øyne!

Fin-fine bilder, ringer deg når jeg får meg anstending bil igjen, for en fotoshoot. ;- )

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fader dette her ble alt for pent.... til vanlig har jeg en le mans blå e-90 ved siden av pulten og det er SINNSYKT forskjell på disse to bilene.

har egentlig lyst til å ikke gjøre for mye med bilen da den skal selges om ikke så alt for lenge. men dette må seriøst taes opp. Vet du om dette sette bare funker på e-90/91 neste bilen håper jeg blir en e-92 og da er det letter å forsvare ett eventuelt kjøp!

Har forresten ikke helt klart å bestemme meg for om jeg skal gå for blackline nyrer. De er matt sort og bilen er met. Skal høre med lakerern vår hva han skal ha for å lakkere de i bilens farge. Men så var det det med å bruke penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milhouse, dette settet passer bare på e90/91, ikke e92/93. De to modellene bruker forskjellige pærer til angel eyes lysene.

E92 tror jeg bruker H8 pærer, så det går jo an å bytte de til H8 pærer som gir et hvitere lys enn orginalt. Tro ikke at noen har laget LED pærer til e92 angel eye, men det blir nok jobbet med saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har gjordt en liten justering på enderøra på eksosen. Har etterhvert funnet ut at de stakk litt langt ut, så i går løsnet jeg på festet og skudde de ca. 1 cm inn.

Fikk ikke tatt noe skikkelig bilde igår pga mørket. Nå er enderøra justert slik at jeg bare ser den graverte Hartge logoen og litt av det kromede området bak logoen. Jeg synes det ble finere iallfall.

Dette er hvordan det så ut FØR

0xvcwptjh76xdv01sq7o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...