Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -

E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den er så utrolig digg den bilen din,blir helt lammslått her. og som en annen sa her... du er en trollmann med kamera. Mye har du senket?

Takker :)

Har jo justerbart KW understell, men tror at jeg har senket den ca 3cm i tillegg til M-sportunderstellet som var orginalt, og det senker vel 15mm. Så 4-5 cm totalt, men har mer å gå på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle bildene i mørket er tatt med stativ og fjernutløser.

Glemte å si at felgene er Dotz Mugello 8,5x19 ET 35 og 9,5x19 ET 32 med 235/35 og 265/30 Vredestein Ultrac Sessanta dekk. :D

Kan jeg spørre om hvor du kjøpte disse felgene? Hvor mye måtte du gi for de?

Liker de felgene utrolig godt, vurderer de på min egen nå til sommeren ... veldig usikker på hva jeg skal velge. Kommer til å starte med de originale 19" M-felgene som kom med bilen, men har veldig lyst til å bytte til noe annet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle bildene i mørket er tatt med stativ og fjernutløser.

Glemte å si at felgene er Dotz Mugello 8,5x19 ET 35 og 9,5x19 ET 32 med 235/35 og 265/30 Vredestein Ultrac Sessanta dekk. :D

Kan jeg spørre om hvor du kjøpte disse felgene? Hvor mye måtte du gi for de?

Liker de felgene utrolig godt, vurderer de på min egen nå til sommeren ... veldig usikker på hva jeg skal velge. Kommer til å starte med de originale 19" M-felgene som kom med bilen, men har veldig lyst til å bytte til noe annet :D

Hei

Felger og dekk ble kjøp hos Dekk1 i Haugesund. Dette er en dekkjede som er ganske store på vestlandet, men ser at de har en butikk i Bærum http://www.dekk1.com/category.php?categoryID=44

For pris, sjekk PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Felger og dekk ble kjøp hos Dekk1 i Haugesund. Dette er en dekkjede som er ganske store på vestlandet, men ser at de har en butikk i Bærum http://www.dekk1.com/category.php?categoryID=44

For pris, sjekk PM.

Jeg er skikkelig dårlig på det her med dekk og felgdimensjoner... :?

Men, jeg antar at de ikke bør være noe problem å kunne kjøre samme dimensjoner på min E92 som du kjører på din E90? Vet du det?

Veldig takknemlig for hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig dårlig på det her med dekk og felgdimensjoner... :?

Men, jeg antar at de ikke bør være noe problem å kunne kjøre samme dimensjoner på min E92 som du kjører på din E90? Vet du det?

Veldig takknemlig for hjelp :D

Jeg har jo 235/35 og 265/30 og på e90 er det god klaring selv med mye senk. Din e92 har litt mindre plass bak siden e92 faktisk er ca 3cm smalere enn e90. Dermed har du ikke så god klaring bak, men det skal passe for det. Men jeg ville ikke valgt bredere dekk enn 265 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo 235/35 og 265/30 og på e90 er det god klaring selv med mye senk. Din e92 har litt mindre plass bak siden e92 faktisk er ca 3cm smalere enn e90. Dermed har du ikke så god klaring bak, men det skal passe for det. Men jeg ville ikke valgt bredere dekk enn 265 bak.

Takk for tilbakemelding!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...