Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Traff på deg idag i Karmsundsgata ved opelbygget.

Ble så oppslukt i å se på bilen din, at jeg så mer i speilet enn forran meg. :)

Så det var deg jeg lå bak opp mot Raglamyr, så jo ikke så verst ut den e30 din heller da. :)

Men la merke til at bilen din så steinhard ut på fjøringen, så ut som den dabbet bortover liksom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Følger med denne tråden jevnt og trutt, bil og bilder er artige å se på :wink:

Bildene på landeveien ... bruker du mye photoshop til f.eks. å gjøre bakgrunnen uskarp, bil/asfalt skarp? Eller er det mest hvordan bildet er tatt? Og bruker du generelt mye redigering for å få bildene bra?

Driver å leker selv med et 450D, men photoshop og slikt er jeg ikke god på :?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med denne tråden jevnt og trutt, bil og bilder er artige å se på :wink:

Bildene på landeveien ... bruker du mye photoshop til f.eks. å gjøre bakgrunnen uskarp, bil/asfalt skarp? Eller er det mest hvordan bildet er tatt? Og bruker du generelt mye redigering for å få bildene bra?

Driver å leker selv med et 450D, men photoshop og slikt er jeg ikke god på :?:D

Har ikke brukt photoshop for å gjøre enkelte deler av bilde uskarpt eller skarpt, uten om at jeg gjør hele bilde mer skarpt (unsharpen mask) etter resize. Det er zoomlinsen som gjør bakgrunnen uskarp.

Har ikke redigert disse bildene så mye synes jeg selv (er masse jeg ikke kan i photoshop :( ).

Photoshop har noen nyttige auto funksjoner som auto levels, auto contrast og auto color, også curves og shadow/highlights er noe jeg bruker. Du finner de under Image -> Adjustments.

Her er ett av bildene rett fra kameraet, kun resize, så kan du selv sammenligne med det som er photoshopa.

IMG_4863.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man ser jo lett forskjellen på bildene, og at litt redigering i etterkant kan gjøre det lille ekstra. Har såvidt vært innom USM selv, og prøver å lære. Setter pris på slike tråder, de er veldig lærerike.

Men jeg ser jo også at location og fotografens "teft" har mest å si :wink:

Håper du fortsetter å legge ut bilder og hjelper oss som er i startfasen med foto-hobbyen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ser jo også at location og fotografens "teft" har mest å si :wink:

Håper du fortsetter å legge ut bilder og hjelper oss som er i startfasen med foto-hobbyen :D

Ja, det blir nok flere bilder skal du se. :wink:

Er vel ikke akkurat utlært jeg heller, kjøpte mitt første digitalkamera i 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...