E.H.D Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Traff på deg idag i Karmsundsgata ved opelbygget.Ble så oppslukt i å se på bilen din, at jeg så mer i speilet enn forran meg. Så det var deg jeg lå bak opp mot Raglamyr, så jo ikke så verst ut den e30 din heller da. Men la merke til at bilen din så steinhard ut på fjøringen, så ut som den dabbet bortover liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Takk for det. E30en er rene sprettballen når den ruller langs norske veier. Jeg tror det er koni demperene som gjør det sprettent. Planen er å bytte til bilstein og forsterkede tårnlager, så blir det nok bedre å kjøre på både gate og bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Her er noen nye bilder. Fant ut at veggen på det bygningen gjorde seg som en fin bakgrunn, og til slutt noen bilder fra en tur på landeveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 "You blow me away" (eller hvordan det ordtaket er nå igjen) Hvor er landeveg bildene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Hvor er landeveg bildene fra? En litt avstikkerveg ved Ropeid på veg innover mot Sauda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Utrolig flott E90 du har! Og bildene gjør den enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Følger med denne tråden jevnt og trutt, bil og bilder er artige å se på Bildene på landeveien ... bruker du mye photoshop til f.eks. å gjøre bakgrunnen uskarp, bil/asfalt skarp? Eller er det mest hvordan bildet er tatt? Og bruker du generelt mye redigering for å få bildene bra? Driver å leker selv med et 450D, men photoshop og slikt er jeg ikke god på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Meget flotte bilder nok en gang! Nesten blitt en legende på bilfotografering her du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Følger med denne tråden jevnt og trutt, bil og bilder er artige å se på Bildene på landeveien ... bruker du mye photoshop til f.eks. å gjøre bakgrunnen uskarp, bil/asfalt skarp? Eller er det mest hvordan bildet er tatt? Og bruker du generelt mye redigering for å få bildene bra? Driver å leker selv med et 450D, men photoshop og slikt er jeg ikke god på Har ikke brukt photoshop for å gjøre enkelte deler av bilde uskarpt eller skarpt, uten om at jeg gjør hele bilde mer skarpt (unsharpen mask) etter resize. Det er zoomlinsen som gjør bakgrunnen uskarp. Har ikke redigert disse bildene så mye synes jeg selv (er masse jeg ikke kan i photoshop ). Photoshop har noen nyttige auto funksjoner som auto levels, auto contrast og auto color, også curves og shadow/highlights er noe jeg bruker. Du finner de under Image -> Adjustments. Her er ett av bildene rett fra kameraet, kun resize, så kan du selv sammenligne med det som er photoshopa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Ja man ser jo lett forskjellen på bildene, og at litt redigering i etterkant kan gjøre det lille ekstra. Har såvidt vært innom USM selv, og prøver å lære. Setter pris på slike tråder, de er veldig lærerike. Men jeg ser jo også at location og fotografens "teft" har mest å si Håper du fortsetter å legge ut bilder og hjelper oss som er i startfasen med foto-hobbyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Men jeg ser jo også at location og fotografens "teft" har mest å si Håper du fortsetter å legge ut bilder og hjelper oss som er i startfasen med foto-hobbyen Ja, det blir nok flere bilder skal du se. Er vel ikke akkurat utlært jeg heller, kjøpte mitt første digitalkamera i 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hvor er landeveg bildene fra? En litt avstikkerveg ved Ropeid på veg innover mot Sauda. Innover mot Hebnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Hvor er landeveg bildene fra? En litt avstikkerveg ved Ropeid på veg innover mot Sauda. Innover mot Hebnes? Jepp, det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Strøken bil:) Nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå