Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nice! :) Nå ble jeg litt interessert i det produktet der. Hvor får man tak i det?

Jeg har kjøpt det fra autogeek.net i USA. Her er en link til den aktuelle voksen. http://www.autogeek.net/pbws.html

Skal du bestille fra denne butikken er det lurt å gå sammen med andre og bestille endel, for å få spredd fraktkostnadene som er ganske høye.

Det finnes helt sikkert andre nettbutikker i USA som selger det.

Swissvax har jo også en felgvoks (som heter Autobahn) som fås kjøpt i Norge. Har ikke prøvd denne selv, men ser en del detailere som bruker denne. http://www.swissvax.no/index.php?page=s ... 78〈=no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Veldig stilig!!

Nå er gamle bilen min komt til Bømlo, så du ser den sikkert rundt om dær nede!!

Har faktisk aldri vært på Bømlo, men man vet jo aldri. Kan jo hende at han er på mine trakter en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Sier det igjen, du får komme til Kr.Sund å ta bilde av stasjonsvogna til sommern ;)

Den Poorboy’s World Wheel Sealant, bruker du den året rundt eller kun nå på vinteren ?

Poorboy’s World Wheel Sealant kan brukes hele året. Bruker den også på mine krom eksosrør. Gjør det mye lettere å holde de rene. :)

Tips hvis du vil fortsette på det siste bilde, ta vekk det som er lyst i bakgrunden, det ødela litt, mener jeg. Digger effekten i bilde, bare synd det var så lyst bak der.

Du skyter i RAW regner jeg med?

EDIT: Glemte jo helt og nevne at du har en utrolig pen bil! :lol:

Ja, jeg ser at lyset i bakgrunnen kan være litt forstyrende. Skyter faktisk ikke i RAW. Føler jeg klarer meg med jpeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...