IreneL Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Fantastisk fiin bil! Tar meg selv i å stirre når du kjører forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Her er ett par bilder av vinterfelgene ferdig vokset med Poorboy's World Wheel Sealant og klar for vinteren.Bra produkt som i tillegg lukter kjempegodt. Nice! Nå ble jeg litt interessert i det produktet der. Hvor får man tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Nice! Nå ble jeg litt interessert i det produktet der. Hvor får man tak i det? Jeg har kjøpt det fra autogeek.net i USA. Her er en link til den aktuelle voksen. http://www.autogeek.net/pbws.html Skal du bestille fra denne butikken er det lurt å gå sammen med andre og bestille endel, for å få spredd fraktkostnadene som er ganske høye. Det finnes helt sikkert andre nettbutikker i USA som selger det. Swissvax har jo også en felgvoks (som heter Autobahn) som fås kjøpt i Norge. Har ikke prøvd denne selv, men ser en del detailere som bruker denne. http://www.swissvax.no/index.php?page=s ... 78〈=no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Det er mørkt, vått og bilen er skitten, men man må jo ta bilder for det. Så da satt jeg stativet i baksete og knipset i veg mens jeg kjørte. Og dette ble resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 feeett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 hm.. stilig.. dette må prøvest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 nokk en gang fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Veldig stilig!! Nå er gamle bilen min komt til Bømlo, så du ser den sikkert rundt om dær nede!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Veldig stilig!!Nå er gamle bilen min komt til Bømlo, så du ser den sikkert rundt om dær nede!! Har faktisk aldri vært på Bømlo, men man vet jo aldri. Kan jo hende at han er på mine trakter en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Satt å så igjennom noen "gamle" bilder, og fant dette fra i høst. Det var nesten helt mørkt der jeg tok bilde, men er lysnet endel i PS. Lukkertiden var 30sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Stilige bilder, you are pro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Sier det igjen, du får komme til Kr.Sund å ta bilde av stasjonsvogna til sommern Den Poorboy’s World Wheel Sealant, bruker du den året rundt eller kun nå på vinteren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Drøyt bra det siste bildet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Tips hvis du vil fortsette på det siste bilde, ta vekk det som er lyst i bakgrunden, det ødela litt, mener jeg. Digger effekten i bilde, bare synd det var så lyst bak der. Du skyter i RAW regner jeg med? EDIT: Glemte jo helt og nevne at du har en utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Sier det igjen, du får komme til Kr.Sund å ta bilde av stasjonsvogna til sommern Den Poorboy’s World Wheel Sealant, bruker du den året rundt eller kun nå på vinteren ? Poorboy’s World Wheel Sealant kan brukes hele året. Bruker den også på mine krom eksosrør. Gjør det mye lettere å holde de rene. Tips hvis du vil fortsette på det siste bilde, ta vekk det som er lyst i bakgrunden, det ødela litt, mener jeg. Digger effekten i bilde, bare synd det var så lyst bak der.Du skyter i RAW regner jeg med? EDIT: Glemte jo helt og nevne at du har en utrolig pen bil! Ja, jeg ser at lyset i bakgrunnen kan være litt forstyrende. Skyter faktisk ikke i RAW. Føler jeg klarer meg med jpeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå