Ivanrogov Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Peneste E90`n jeg har sett, som er i Norge!! Håper du er stolt E.H.D!? Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Utrolig nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Utrolig fin E90, helt klart den fineste jeg har sett. Godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Denne var sinnsykt fin!!! Fineste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Nydelige bilder og flott bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Det er den fineste e90en jeg har sett. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 remmib? like flott bil som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hvor har du kjøpt det karbon kittet. Driver å leker meg med tanke om å kjøpe en 3 serie jeg også. Hadde ikke vært galt med en e-92 med dette kittet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 remmib? like flott bil som vanlig Jepp, er det deg BayerischeMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Hvor har du kjøpt det karbon kittet. Driver å leker meg med tanke om å kjøpe en 3 serie jeg også. Hadde ikke vært galt med en e-92 med dette kittet!! Disse carbonfiber delene er orginalt BMW tilbehør, så jeg har kjøpt de hos BMW. Dessverre passer ikke disse til e92, BMW har ikke lagt noe cf ting til e92'en som jeg vet om. Det som jeg har passer bare til e90 og e91(ikke bakspoileren) med M-pakke støtfangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Detta e den desiderst finaste E90`en såm finns i Norges land!! SINNsykt rå bilder (å bil seff..) Kvar gång eg treffe deg på (karm)øynå (elle, kor såm helst) så kjøre eg nesten av veien.. (ska prøva å hilsa neste gång eg treffe deg, kjøre ein Rød E30 me Kvite felgar) Denna: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Vanvittig flott E90 dette her ja. Veldig bra bilder også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Har jo kommentert bilen og bildene stadig vekk på E90post, men nok en gang må jeg bare bøye meg i støvet Nydelig bil, med "riktige" mods, og ikke minst riktig mengde mods... Carbon spoiler og splittere står perfekt til den utrolig flotte LeMans blå lakken - og litt senk og flotte felger som man ikke ser på hvert hjørne setter prikken over i'en. Rett og slett en nydelig bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Kan ikke fatte at jeg ikke har fått med meg denne tråden før nå! Men du verden for et hakeslipp jeg fikk! Det der er uten tvil den finesten E90'en jeg har sett!!! Og FOR noen bilder! Alt var bare helt nydelig, heeeelt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Nydelig bil, skulle hatt 2 dører mindre etter min smak da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå