Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor har du kjøpt det karbon kittet. Driver å leker meg med tanke om å kjøpe en 3 serie jeg også. Hadde ikke vært galt med en e-92 med dette kittet!!

Disse carbonfiber delene er orginalt BMW tilbehør, så jeg har kjøpt de hos BMW.

Dessverre passer ikke disse til e92, BMW har ikke lagt noe cf ting til e92'en som jeg vet om. :cry:

Det som jeg har passer bare til e90 og e91(ikke bakspoileren) med M-pakke støtfangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta e den desiderst finaste E90`en såm finns i Norges land!!

SINNsykt rå bilder (å bil seff..)

Kvar gång eg treffe deg på (karm)øynå (elle, kor såm helst) så kjøre eg nesten av veien..

(ska prøva å hilsa neste gång eg treffe deg, kjøre ein Rød E30 me Kvite felgar) :)

Denna:

Roaldautoslalomlite2.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo kommentert bilen og bildene stadig vekk på E90post, men nok en gang må jeg bare bøye meg i støvet :)

Nydelig bil, med "riktige" mods, og ikke minst riktig mengde mods... Carbon spoiler og splittere står perfekt til den utrolig flotte LeMans blå lakken - og litt senk og flotte felger som man ikke ser på hvert hjørne setter prikken over i'en. Rett og slett en nydelig bil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte at jeg ikke har fått med meg denne tråden før nå! :o

Men du verden for et hakeslipp jeg fikk! Det der er uten tvil den finesten E90'en jeg har sett!!! Og FOR noen bilder! Alt var bare helt nydelig, heeeelt nydelig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...