Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den fronten hadde passet bedre på en amerikansk pick up :-) Men den nye fronten til Mercedes med stjernen i grillen er veldig pen og passe tøff synest jeg.

Skrevet

Så for jævlig ut, ligner på gamle E190 syns jeg.

:?

Putte en Rieger front som har kjørt hardt på testo, gjør ikke saken noe bedre, stor motor eller ei...

Når det er sagt, så syns jeg nye C ser grei ut, men klare indikasjoner hvor de vil med den modellen, litt komisk nesten.

De har jo utelukkende markedsført den "sporty" varianten, men med motorer som ikke når opp ser jeg ikke hvordan denne modellen kan bli en suksess.

Skrevet

Hvorfor finnes det ikke en like bra tuner til BMW som Brabus til mersededes. ac schnitzer er vel ikke like bra som brabus når det gjelder å trimme motorer?

Skrevet
Hvorfor finnes det ikke en like bra tuner til BMW som Brabus til mersededes. ac schnitzer er vel ikke like bra som brabus når det gjelder å trimme motorer?

finnes i canada.

men husker ikke i farta hva de heter.

tror det er noe på d..... hmm.. f...

jernteppe :x

Skrevet

Putte en Rieger front som har kjørt hardt på testo, gjør ikke saken noe bedre, stor motor eller ei...

Når det er sagt, så syns jeg nye C ser grei ut, men klare indikasjoner hvor de vil med den modellen, litt komisk nesten.

De har jo utelukkende markedsført den "sporty" varianten, men med motorer som ikke når opp ser jeg ikke hvordan denne modellen kan bli en suksess.

190E var jo en snedig bil. Denne er jo bare en veldig tung Autobahn-cruiser. Da tror jeg det vil gi like mye mening med en helt vanlig S 65 AMG eller liknende. Så stor motor i så liten bil kan da umulig være særlig harmonisk. Sikkert veldig moro, men må være problematisk når man kjører på glatte veier som ikke gir optimalt veigrep. Da tror jeg fort man kan bli parkert av en audi med quattro, eller noe annet heftig med 4x4.

• 2 weeks later...
Skrevet

Dummeste jeg har hørt, Den nye C63 AMG'en har mere effekt enn den nye M3, samt at motoren er lettere. MB er generelt jævla bra på motor, er bare at de tar ut mere i bunnen og er ikke like kompromissløse som BMW. Motorkarakteristikken til MB er mere komfortorientert enn BMW. Det at motoren til MB ikke holder mål er rett å slett bare idiotisk.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt, Den nye C63 AMG'en har mere effekt enn den nye M3, samt at motoren er lettere. MB er generelt jævla bra på motor, er bare at de tar ut mere i bunnen og er ikke like kompromissløse som BMW. Motorkarakteristikken til MB er mere komfortorientert enn BMW. Det at motoren til MB ikke holder mål er rett å slett bare idiotisk.

Kommer det fra en MB eier på et BMW Forum :wink: Sorry måtte bare! :lol:

Skrevet

Kommer det fra en MB eier på et BMW Forum :wink: Sorry måtte bare! :lol:

Jeg kan godt bekrefte uttalelsen... Mercedes-Benz bygger motorer som teknisk går BMW´s motorer en høy gang, men de følger en litt annen filosofi. Jeg har stor sans for Mercedes-Benz og det er interessant at de nå etter 20 år ser ut til å være tilbake på sporet der W124, W126 og W201 modellene briljerte på slutten av 80-tallet. Her er forøvrig min tidligere 1989 W201 190E 2,3 ved Hunderfossen nord for Lillehammer i 1990.

MB_190E_2_3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...